توئیت‌های کاربران توئیتر – ری‌توئیت

گزیده ای از نظرات کاربران توئیتر با هشتک خروش آبان- توئیت‌های کاربران توئیتر – ری‌توئیت – ۱۸آبان۱۳۹۷


 

در حالی که که جامعه ایران بسیار ملتهبه و اقشار مختلف در حال اعتصاب و اعتراضن، کاربران توییتر با هشتگ #خروش_آبان از یک طرف از دردهای این میهن گفتن و از طرف دیگه از ضرورت برخاستن و سرنگونی آخوندها.
تابلوهای درد بر دیوارهای تاریک میهنم. اما روزی نه چندان دور، دیوارها روشن خواهد شد. به‌دور از تابلوهای درد... آن روز را ما می‌سازیم!
کشور من جایی است که درآن دانش آموزان را تنبیه می کنند تا یاد بگیرند خوب بنویسند وهنگام بزرگسالی، به جرم خوب نوشتن، آنها را اعدام میکنند !!!!!
تو اگر دغدغه‌ات مردم شام و یمن است
من دلم پیش غریبی‌ست که نامش وطن است.
گندمی را که تو از کیسه‌ی ما می بخشی
سهم نانی‌ست که در سفره‌ی امثال من است.
کوچک شدن سفره ها در تلاطم اوضاع اقتصادی و آرزوهایی که "محال" میشوند اگر بر نخیزیم فردا روز! من وما هم باید به آرزوی محال یک شام ساده باشیم!!
به کدامین درد گریه کنم . درد از دست دادن برادر و خواهر و مادر و...... خانه ای که خاطرات من بود . به اینده ای که تیره و تار است ..... اشکهایم و دردهایم سیلی است که دامن همه ظالمان را خواهد گرفت
اگر انسان در جسم خود فانیست، در عمل تاریخی خود باقیست. "کارل مارکس"
به خودم افتخار میکنم که با وجود موقعیت های زیادی که برای منفعت رسانی شخصی از طریق وابستگی به نظام داشتم، #آزاده بودن رو انتخاب کردم. به راستی هیچ لذتی اندازه آزاده بودن نیست!! چون میدانم درد من درد مردمم نیز هست!!
برای گرفتن حق مون بایس دست در دست هم در کنار هم دست به اعتراض و #اعتصاب_سراسری بزنیم . این حکومت رفتنیه و ایران مون آزاد میشه
ضحاکِ زمان باید تاوانِ همه خونهایی که ریخته پس بدهد!
مادامی که طرز تفکر ولایت فقیه باقی هست تروریسم داخلی و برون مرزی خواهد بود به مصداق حکومتهای اموی عمل میکند هرکسی بعیت کرد امنیت جانی ومالی دارد هرکسی بعیت نکرد معاربه ، مفسد فی الرض و منافق خوانده میشود. این ولایت فقیه باید سرنگون بشه
لطفا به اشتراک بگذارید: