اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

روحانی: تحریمهای آمریکا صفحه پرکردن است و برای کالاهای اساسی و دارو مشکل نداریم


منشأ همه مشکلات رژیمی است که اموال مردم را چپاول و صرف تروریسم و جنگ افروزی می‌کند


آخوند حسن روحانی، رئیس جمهور ارتجاع، روز شنبه ۱۹آبان (۱۰نوامبر) در پایان جلسه مشترک سران سه قوه گفت آمریکاییها «چیز جدیدی نداشتند که ارائه کنند و لذا ناچار شدند یک لیست بلند بالایی را درست کنند، از یک طرف نام بانک‌هایی را ببرند از یک طرف شعبات بانک‌ها را اضافه کنند و از یک طرف نام یک شرکت هواپیمایی را ببرند و از طرف دیگر شماره سریال هواپیماها را ذکر کنند تا صفحه را پرکنند».

به‌رغم همه شیادبازیها و تناقض‌گوییها وی گفت مشکل تحریمها در مواد غذایی و دارو نیست. وی گفت: «اینها سیستم بانکی و صادرات نفت و برخی دیگر از اقلام صادراتی را هدف قرار دادند که مربوط می‌شود به درآمد و منابعی که مربوط به کل کشور است». وی افزود: آمریکاییها گفتند: «موضوع مواد غذایی، مسأله دارو و تجهیزات پزشکی استثناء است که البته حرف آنها نادرست است چراکه وقتی سیستم بانکی را تحریم می‌کنند، همه چیز را تحت تأثیر قرار می‌دهند». اما بلافاصله افزود: «در زمینه کالاهای اساسی و مورد نیاز و ضروری مردم هیچ مشکلی نداریم و انبارهای ما برای تأمین کالاهای اساسی مردم برای ماه‌های طولانی، از همیشه بیشتر آمادگی دارد و برای تولید کالاهای اساسی، واردات کالاهای اساسی و دارو و سایر نیازمندی‌ها، مشکلی نداریم».

اظهارات روحانی اذعان به این واقعیت است که سوز و گدازهای سرکردگان ریز و درشت رژیم از تحریمها نه به‌خاطر کمبود غذا و دارو، بلکه به‌خاطر قطع سوخت رسانی به ماشین سرکوب و ترور و جنگ افروزی است. مشکل مردم ایران نه در کمبود غذا و دارو و نه در تحریم است بلکه مشکل در آخوندهای فاسد و تبهکار حاکم است که طی چهار دهه تمامی سرمایه های کشور را چپاول کرده و یا صرف صدور تروریسم و جنگ افروزی و پروژه های اتمی و موشکی کرده اند. آنها غذا و داروی مردم را نیز حیف و میل کرده و با سیاستها و عملکردهای خود به گروگان گرفته اند.

در حالیکه اقدامهای تروریستی رژیم در آلبانی و فرانسه و آمریکا و بلژیک و دانمارک و نروژ یکی پس از دیگری برملا می‌شود، روحانی دریک فرار به‌جلو وقیحانه مدعی مبارزه علیه تروریسم شد و گفت: «آمریکایی‌ها می‌خواهند ادعا بکنند که ایران حامی تروریسم است به دروغ، می‌خواهند ادعا بکنند ایران حامی مالی تروریسم هست. ملت ایران همواره در خط مقدم مبارزه با تروریسم بوده و همیشه در خط مبارزه جلوگیری از تأمین مالی برای گروهک‌های تروریستی بوده است».

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران


۲۰ آبان ۱۳۹۷ (۱۱وامبر۲۰۱۸)


 
لطفا به اشتراک بگذارید: