اعتراض کارگران فولاد اهواز-اعتصاب کارگران نیشکر هفت تپه-اعتصاب بازاریان و رانندگان کامیون

اعتصاب کارگران و بازاریان و رانندگان کامیون در ایران


اهواز دومین روز اعتصاب و اعتراض کارگران گروه ملی فولاد .


سوریه را رها کن فکری به حال ما کن

کارگران گروه ملی فولاد اهواز روز یکشنبه برای دومین روز متوالی در مقابل ساختمان استانداری رژیم تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنها در اعتراض به پرداخت نشدن ماه‌ها حقوق و همچنین وضعیت نابسامان کارخانه تجمع کردند.

 هفتمین روز اعتصاب و تجمع کارگران نیشکر هفت تپه.


کارگران نیشکرهفت تپه روز یکشنبه برای هفتمین روز متوالی دراعتراض به پرداخت نشدن مطالباتشان به اعتصاب وتجمع خود ادامه دادند . 

تهران - بازار ۱۵ خرداد ادامه اعتصاب و اعتراض بازاریان و کسبه.


روز یکشنبه ۲۰ آبانماه بازاریان و کسبه در بخشهایی از بازار ۱۵ خرداد در تهران در ادامه اعتصاب و اعتراض روزهای قبل قبل دست از کار کشیدند و مغازه های خود را بستند.

ادامه اعتصاب رانندگان کامیون در شهرهای مختلف .


یکشنبه۲۰ آبانماه اعتصاب کامیونداران ادامه یافت. رانندگان کامیون در شهرهای مختلف همچنان بر خواسته خود مبنی بر آزادی همکارانشان و همچنین در اعتراض به گرانی قطعات و لوازم یدکی ایستاده و در اعتصاب بسر می برند.

رانندگان کامیون در شهرهای بندرعباس، زنجان، نجف آباد، چناران، زرین شهرو اسلامشهر، در اعتصاب بسر می برند.

اصفهان تجمع اعتراضی رانندگان تاکسی.


رانندگان تاکسی در اصفهان در اعتراض به گرانی قطعات یدکی و سطح درآمد پایین تجمع کردند.

تجمع اعتراضی کارگران شرکت کیسون.


کارگران شرکت کیسون (مجری طرح قطار شهری اهواز) در اعتراض به پرداخت نشدن ۱۷ ماه حقوق خود در مقابل درب اصلی این شرکت تجمع کردند.

کارکنان بیمارستان فوق تخصصی موسوم به خمینی در کرج در ادامه پیگیری مطالبات دوازده ماهه مزدی و وضعیت نامعلوم و بلاتکلیفی پرسنل، روز یکشنبه ۲۰آبان ماه در محوطه داخلی بیمارستان تجمع اعتراضی برگزار کردند.

الوند تجمع اعتراضی کارگران فضای سبز شهرداری


کارگران فضای سبز شهرداری الوند در استان قزوین،در اعتراض به پرداخت نشدن ٥ ماه حقوق عقب افتاده خود در مقابل شهرداری رژیم در این شهر دست به تجمع و اعتراض زدند.
لطفا به اشتراک بگذارید: