سازمان انرژی اتمی رژیم ایران در لیست تحریمها-۲۰دقیقه

سازمان انرژی اتمی رژیم ایران در لیست تحریمها-۲۰دقیقه-۲۰آبان


 

سازمان انرژی اتمی رژیم ایران در لیست جدید تحریمهای آمریکاست. ارگانها و نهادهای تابعه این سازمان هم در لیست قرار گرفتند:

به رژیم ایران نمیتوان اعتماد کرد که محدودیتهای حیاتی بر برنامه هسته ای آن را برداریم. ایالات متحده متعهد است که تضمین کند رژیم ایران هرگز به داشتن یک سلاح هسته ای نزدیک نشود.

از امروز، همه همکاریهای هسته ای با رژیم ایران به غیر از فعالیتهای محدود که برای آنها معافیت اعطا میشود قابل تحریم کردن خواهد بود. این شامل موارد زیر میشود:

لیست گذاری مجدد سازمان انرژی اتمی ایران و 23 سازمان تابعه آن.

برقرار کردن محدودیتهای جدید بر برنامه هسته ای رژیم ایران بصورت قابل توجهی فراتر از محدودیتهای کنونی. رژیم ایران قادر نخواهد بود تا هیچ گونه تأسیسات جدید هسته ای را با کمک خارجی پیگیری کند از جمله نیروگاه اتمی یا تأسیسات سلول داغ (محفظه محافظت از تشعشعات هسته یی ) که هم اکنون تحت برجام مجاز است.

درگیر شدن در بالا بردن قابلیتهای هسته ای فراتر از محدودیتهای کنونی هم مشمول تحریمها خواهد شد.

ما برای هیچ گونه پروژه هسته ای غیر نظامی جدید معافیت صادر نمیکنیم.. این پروژه ها از توانایی ایران برای بازسازی برنامه تسلیحاتی خود ممانعت میکند و وضعیت کنونی هسته ای را قفل میکند تا زمانی که ما بتوانیم یک توافقنامه قویتر بدست بیاوریم که به همه نگرانیهای ما کاملا و قویا بپردازد.

ما به نظارت بر برنامه اتمی رژیم ایران ادامه می دهیم. این نظارت توانایی ما را بالا میبرد که برنامه این رژیم را محدود کنیم و فشار را حفظ کنیم

ما همواره فریبکاریهای رژیم ایران را مد نظر داریم

 
لطفا به اشتراک بگذارید: