آمریکا راههای فریبکارانه رژیم ایران برای دور زدن تحریمها می بندد-۲۰دقیقه

 آمریکا راههای فریبکارانه رژیم ایران برای دور زدن تحریمها می بندد-۲۰دقیقه-۲۱آبان




آمریکا می گوید: ما با کسانی که میخواهند تجارت را با رژیم ایران را ادامه بدهند و راههای فریبکارانه بکار بگیرند، بسیار سختگیرانه برخورد می کنیم

گزارش





آمریکا راههای فریبکارانه رژیم ایران برای دور زدن تحریمها می بندد

هم اکنون در وزارت خزانه داری ، جامع ترین رایزنی هایی که تابحال انجام شده ، به بانکها در سراسر جهان و همچنین به موسسات مالی در رابطه با اقدامات فریبکارانه رژیم ایران برای بدست آوردن پول، ارائه شده است.

یک مقام ارشد وزارت خزانه داری میگوید رژیم ایران در حال استفاده از کمپانی های پوششی ، و اشخاص خصوصی و حتی مقامات بانک مرکزی خودش است تا وانمود کند مشتریان قانونی بانک هستند ، تا بتوانند تبادلات را انجام دهند و از سود مالی آن برای اقدامات غیر قانونی استفاده کنند .

دولت ترامپ به این بانکها و موسسات هشدار داده است اگر آنها اجازه ادامه این فعالیتها را بدهند مورد تحریم قرار خواهند گرفت .

این مشورتها ، خواستار ارتقاء سیستم مالی درسراسر جهان شده است تا بتوانند این نوع از تبادلات را کشف کنند.

یک مقام ارشد وزارت خزانه داری میگوید وزیر خزانه داری در برقراری تحریمها بر روی بقیه کشورها ، بانکهای مرکزی و یا کمپانی هایی که اجازه بدهند این گونه فعالیتها ادامه پیدا کند ، بسیار تهاجمی عمل خواهد کرد .

این هشدارها قبل از برقراری تحریمها بر روی ایران ،که در 5 نوامبر دوباره برقرارشد، اعلام شده بود

بطور مثال ، مقامات وزارت خزانه داری میگویند که شرکت های پوششی ، قطعات هواپیما را که در نهایت به سمت ارتش رژیم ایران میرود ، خریداری میکنند.

این مقامات همچنین میگویند رژیم ایران از بالاترین مقامات خودش در بانک مرکزی استفاده میکند تا آنها را در بازار فلزات گران بها و بازار ارز به عنوان یک شهروند عادی جا بزند ، تا بتواند تبادلاتی مالی را برای تامین مالی فعالیتهای تروریستی در سوریه انجام دهد .

وزارت خزانه داری انتظار دارد که این اقدامات فریبکارانه در ماه آینده افزایش یابد.

https://app.criticalmention.com/app/#clip/view/52f2f6d0-f2d6-4c95-8d0f-f051993e7daa?token=ca89261d-2e70-4281-a30e-
لطفا به اشتراک بگذارید: