حسین ربوبی: رژیم ایران به کمک کانونهای شورشی سرنگون خواهد شد

کانونهای شورشی


 سایت العرب الیوم مصر روز یکشنبه ۲۰ آبان گزارش کرد که حسین ربوبی عضو شورای ملی مقاومت ایران در اظهاراتی

در رابطه با تحریمهای جدید و تاثیر آن در تضعیف بیشتر رژیم ایران گفت: بعضی از کارشناسان رژیم در رابطه با این موضوع می‌گویند

که دوره جدید تحریمها سیاه چاله و مادر تمامی تحریمهای قبلی است و این آن چیزی استکه مسئولین رژیم از آن می‌ترسند.

ربوبی افزود: فرق تحریمهای جدید با تحریمهای قبلی اینست که این تحریمها در درجه اول سپاه پاسداران که ستون فقرات اقتصادی

این رژیم است و بر بخشهای وسیعی از اقتصاد ایران حاکمیت دارد را هدف قرار داده است و از این رو وقتی سپاه پاسداران

در لیست تروریستی قرار میگیرد قسمت اعظم و یا تمامی اقتصاد ایران بطور کامل فلج خواهد شد چرا که سپاه پاسداران

بر اساس گزارش خبرگزاری رویتر با 100میلیارد دلار سرمایه و سرمایه گذاری، یک امپراطوری اقتصادی در ایران است.

وی در ادامه گفت: رژیم ایران فقط یک مسیر دارد و نه بیشتر. یا به سمت توافق اتمی دوم و سوم می‌رود که این امر آنرا مجبور خواهد کرد

محدودیت های قابل توجهی در صنعت موشک(خود) اعمال کند و حقوق بشر را بپذیرد که بمثابه نوشیدن جام زهر برای رژیم است

و نهایتا منجر به این می‌شود که قیامها به اوج خود برسد و رژیم سرنگون گردد و مردم و مقاومت ایران از آن استقبال میکنند.

و یا اینکه به سمت انقباض بیشتر و تشدید درگیری خواهد رفت که این موضوع به معنی برخورد و رودرویی با آمریکا است

و این هرگز غیر منتظره نیست و از این رو اگر به افزایش و تشدید سرکوب اقدام کند در مقابل مردم ایران نخواهد توانست ایستادگی کند

و قیام بار دیگر به اوج خود می‌رسد واین در واقع تنگنایی است که رژیم بخاطر چیرگی قیام در آن قرار دارد.

عضو شورای ملی مقاومت ایران چگونگی تاثیر تحریمهای جدید بر شعبه ها و بخشهای اقتصادی وابسته به رژیم و بویژه بخش نفت و بانکها را مورد بحث قرار داد و گفت: ” در دنیای امروز، هر آنچه که می خواهید انجام دهید، به ویژه در سطح بین المللی، باید از طریق بانک ها انجام شود، به همین دلیل بانک ها نقش بسیار مهمی دارند و به همین علت رئیس بانک مرکزی ایران و بانک اسلامی که توسط رژیم آخوندها در عراق تاسیس شده است در لیست تحریمها قرار داده شده اند و وقتی در کشوری کسانی مانند رئیس بانک ملی که بصورت مستقیم در اقتصاد مشارکت دارند در لیست تروریستی قرار داده می‌شوند این به مثابه تعصیلی تبادلات و معاملات مالی این رژیم است.


 


ربوبی افزود: بخاطر تحریمها، تمامی منابع مالی خارجی این رژیم که آنرا قادر به واردات کالا از خارج میکرد خشکانده شده است و برای همه روشن شده است که تمامی اقتصاد ایران بطور کامل بر واردات تکیه دارد و ایران تحت حاکمیت آخوندها، بجز فروش نفت هیچگونه محصول و منابع تولید داخلی ندارد و فروش نفت هم مورد تحریم قرار گرفته است و در نتیجه اقتصاد ایران بطور کامل فلج شده است و تبلیغات مقامات رژیم که هیچ مشکلی وجود ندارد و وضعیت را می توان کنترل کرد دروغ و فریبکاری بی اساس برای بدست آوردن وقت بیشتر است.


 

العرب الیوم اشاره می کند که حسین ربوی در رابطه با این موضوع که آیا تحریمهای آمریکا موجب تشویق مردم و انگیزه ای برای قیام آنها برای دستیابی به حقوق مشروع خودشان نخواهد شد گفت: البته این تحریمها بر خلاف دوره اوباما که این رژیم را حمایت می‌کرد، آخوندها را در تنگنای شدیدی قرار داده و راه مردم ایران را برای اعتراض و قیام باز کرده است.

 

خانم مریم رجوی رئیس جمهور منتخب مقاومت ایران اخیرا تصریح کرد: ” حرف آخر را مردم ایران و جوانان شورشی میزنند. آن‌ها میگویند دشمن ما همینجاست“.


وی اضافه کرد: مقاومت ایران در گذشته بطور مستمر اعلام کرده است که مردم و مقاومت ایران به هیچگونه کمک مادی نیازی ندارند و عدم حمایت از این رژیم برای آنها کافی است.


مماشات با فاشیسم مذهبی مهمترین عامل و علت بقای این رژیم و طولانی شدن درد و رنجهای مردم ایران در سه دهه گذشته بوده است و در دورانی که غرب با این رژیم مماشات می‌کرد چشمها بر روی نقض حقوق بشر و قتل عام زندانیان سیاسی و سرکوب مقاومت بدست آن بسته بود و همین امر راه را برای رژیم باز کرد که سلاح کشتار جمعی بدست آورد و دست به صدور تروریسم زده و جنگ را گسترش دهد.


عضو شورای ملی مقاومت در پایان گفت: این دوران به پایان خود رسیده است و مردم ایران امکان ندارد بیش از این، رژیم را تحمل کنند و آنها و فرزندانشان در مقاومت ایران برای سرنگونی این رژیم مصمم هستند.


دور چهارم اعتصاب رانندگان کامیون و اعتصاب کارگران که اکنون شروع شده است و بقیه اعتصابها و اعتراضهای قشرهای مختلف مردم و بسیاری دیگر، ”همه“ در ردیف قیامی است که با کمک کانونهای شورشی بسرعت این رژیم را سرنگون خواهند کرد.


ربوبی روز پنجشنبه در اظهاراتی به ”عکاظ“ گفت بعد از پایان یافتن دوره سازش و مماشات آمریکا با رژیم آمریکا، بایستی در انتظار بحرانهای بیشتر در رژیم آخوندها و افزایش قیام مردم ایران و سرنگونی این رژیم باشیم و ”این دوران به پایان خود رسیده است و مردم ایران امکان ندارد بیش از این، رژیم را تحمل کنند و آنها و فرزندانشان در مقاومت ایران برای سرنگونی این رژیم مصمم هستند“.


 
لطفا به اشتراک بگذارید: