اطلاعیه شورای ملی مقاومت: در مورد اظهارات قاسمی مبنی بر رد عمل خودسرانه در خارجه

دبیرخانه شورای ملی مقاومت : در مورد اظهارات قاسمی سخنگوی رژیم ایران،تثوری اقدامات تروریستی خودسرانه ایران را رد کرد.


قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه رژیم در مورد توطئه تروریستی علیه گردهمایی مجاهدین در پاریس، همانند جواد ظریف، اذعان کرد که فرضیه های مطرح شده دراین رابطه مبنی بر خودسری و دوگانگی در سیستم تصمیم‌گیری رژیم آخوندی واقعیت ندارد.

در پاسخ به سؤالی ازسوی یک خبرگزاری رژیم درباره اینکه «پس از اتهام‌هایی که علیه یکی از دیپلمات‌های جمهوری اسلامی در اتریش برای انجام عملیات در همایش (مجاهدین) در پاریس مطرح شد، رییس‌جمهور فرانسه در سخنانی اعلام کرد که شاید این اقدام از سوی دولت حسن روحانی نبوده و برخی نهادهای دیگر در ایران دستور این عملیات را به دیپلمات ما داده‌اند»، سخنگوی وزرات خارجه رژیم گفت: من اظهارات ایشان را رد می‌کنم و فکر می‌کنم این یک سوءبرداشت است. جمهوری اسلامی در حوزه سیاست خارجی از یک سیاست واحد و رفتار یکسان برخوردار است و اینکه بخواهیم نظام را از دولت جدا کنیم نشان‌دهنده کم‌اطلاعی از ساختار درونی جمهوری اسلامی است.

منبع: خبرگزاری شبستان ۹۷/۸/۲۲

دبیرخانه شورای ملی مقاومت طی اطلاعیه‌ای در روز ۱۵آبان با عنوان «رد تئوری اقدامات و تروریسم خودسرانه در استبداد دینی / وزیر خارجه آخوندها با صراحت عمل کردن خودسرانه را رد می‌کند» نوشت: پس از توطئه‌های تروریستی وزارت اطلاعات رژیم آخوندها در آلبانی و فرانسه و آمریکا و دانمارک، پشتیبانان رژیم برای سرپوش گذاشتن بر تروریسم دولتی و در بردن خامنه‌ای و روحانی تلاش می‌کنند پای محافل موهوم خودسر را به میان بکشند. اظهارات وزیر خارجه رژیم درمجلس آخوندی به‌روشنی این قبیل تئوری‌بافی‌ها درباره اقدامات خودسرانه و بدون اطلاع خامنه‌ای و روحانی را باطل می‌کند.

منبع:دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران۱۵ آبان۱۳۹۷(۶ نوامبر ۲۰۱۸)

مجلس ارتجاع – ۱۴ آبان۹۷

جواد ظریف :ما یک دستگاهی نیستیم که سر خود عمل کنیم مگر میتوانیم ما تو این کشور کاری را بکنیم بدون اینکه گزارش بدهیم؟ ..

منبع: خبرگزاری مجلس(رژیم) ۹۷/۸/۱۴
لطفا به اشتراک بگذارید: