طنز موشکاف - ۲۳ آبان ۱۳۹۷

طنز موشکاف - ۲۳ آبان ۱۳۹۷


موشکاف: سلام! عظمای فلک زده توان تصمیم گیری سر اف ای تی اف نداره، به قول معروف مثل خر تو گل اف ای تی اف گیر کرده و بیرون هم نمیاد. این زخم چرکین و مزمن، هر بار یه جوری سر باز می کنه. یه بار تو طویلة مجلس، یه بار تو خبرگان نظام، حالا هم یارو ظریف این زخمو انگولک کرده. هاهاهاها.

 مصاحبه جواد ظریف با وب‌سایت خبرآنلاین


 «فکر می‌کنم پشت بعضی از این فضاسازیها منافع اقتصادیه، بالاخره پولشویی یه واقعیتیه تو کشور ما و از پولشویی خیلیها منعفت دارند.

خبرنگار: کد دارید یا این که تصورتونه؟

ظریف: والله اگه کدی هم داشته باشم امکانشو ندارم که علنی عرض بکنم. ولی کدهای زیادی هست از میزان پولشویی که در کشور صورت می‌گیره.

 

موشکاف: هاهاهاها. به به! ایشالا مبارکه، میگه امکانشو ندارم. زبون بسته، چی چی جلو زبونتو گرفته؟ اگه به قول شیخ فری دولت با تفنگ رو میگی؟‌ لابد خودت و شیخ فری هم دستی باهاشون داری دیگه هاهاهاها.

 

 «من نمی‌خوام اینا رو نسبت بدم به هیچ جایی؛ ولی خب اونجاهایی که هزاران میلیارد پولشویی انجام می‌دن حتما اون قدر توان مالی دارن که دهها میلیارد یا صدها میلیارد هزینه تبلیغات بکنند و هزینة فضا سازی بکنند درکشور؛ خب وزارت خارجه‌یی که مجموع بودجه‌ش از هزینة (حالا بعضیها اومدن به هزینة سفارتخونه‌های ما گیر دادن) ما کل بودجه‌مون، دلاری و ریالی و نمی‌دونم حقوق کل کارمندان و کل نمایندگی‌هامون 1100میلیادر تومنه، یعنی کمتر از بعضی بودجه‌های فرهنگی که ارتباط داردن به بعضی ارگانهای قدرت؛ خب ما که نمی‌تونیم با اون فضاسازیها مقابله کنیم. خب یک فضایی درست کردن کسانی که یک قلم معامله شون ممکنه 30هزار میلیارد توش منافعی جابجا بشه، این که کل بودجه وزارت خارجه رو هزینة تبلیغاتشون بکنند یا یک قلم فضاسازیشون بکنند.

موشکاف: هاهاهاها. این یارو ظریف جوجه تر از این حرفاس که بخواد با پاسدارای نظام در بیفته، اما بدبختی بن بست بدجوری گیرشون انداخته. اما از قدیم گفتن تو حرفو بنداز صاحبش ور میداره. ببینیم شربتمداری چی میگه. هاهاهاها.

کیهان خامنه ای ۲۱ آبان


«آقای ظریف متوجه هستید که... ؟!»


«جناب ظریف! چرا دقیقا هنگامی که آمریکا و اروپا برای تصویب لوایح چهارگانه FATF در کشورمان یقه چاک می‌دهند و فشار می‌آورند، جنابعالی ایران اسلامی را به پولشویی گسترده متهم می‌کنید؟!».... «این چه دولتی است که در سیستم بانکی آن هزاران میلیارد پولشویی صورت می‌پذیرد و این سیستم بانکی توان کشف آن را ندارد و برای مقابله با آن باید به بیگانگان متوسل شود (پذیرش FATF)! آیا این اظهار‌نظر جنابعالی تخریب دولت و اعتراف به ناکارآمدی آن نیست؟!».

موشکاف:‌ هاهاهاها حالا متوجه شدین چرا میگم اف ای تی اف زخم کهنة درمان ناپذیر نظامه. هاهاهاها. این باندیا یعنی باند شیخ فری که خفگی اقتصادی نظامو می بینن، میگن بریم اف ای تی اف، حالا همین اف ای تی اف یعنی زدن زیرآب سپاه قدس و تروریسم یعنی کل نظام، یعنی با اف ای تی اف نظام باید به خودش شلیک کنه. هاهاهاها. به نظرتون این زخم کهنه درمان پذیره؟‌ هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: