گزارش خبری:اجازه سرنگونی دست کیست؟

گزارش خبری:اجازه سرنگونی دست کیست؟-۲۳آبان




این روزها در اظهارات مقامات و مهره ها و رسانه‌های حکومتی موجی از «امیددرمانی» راه افتاده و تا جایی پیش رفته که وعدة سرنگونی آمریکا را در همین نزدیکی ها هم می‌دهند.

در این «امید درمانی» هر دو باند حاکم شرکت دارند.

از خود روحانی، تا ظریف و جهانگیری و از آنطرف هم از خود خامنه‌ای تا تمام گماشته‌هاش در نمایشهای جمعه و ارگانها و نهادها. این کار را هم برای حفظ نیروهای لرزان و در حال ریزش انجام میدهند و می خواهند به ضرب سیلی صورت نظام را سرخ نگهدارند. اما مشکل از جایی شروع میشه که پمپاژکنندگان امید، وسط رجز خوانی توی دل خودشان هم خالی میشه و وحشت خود بروز می دهند. گزارش کوتاهی را در این زمینه ببینیم:







آخوند احمد خاتمی در نمایش 13آبان گفت« آمریکا در حال فروپاشی است». و در روز 14آبان نیاز روحیه باختگان نظام بار دیگر او را به صحنه کشاند تا ضمن دود و دم در مورد نمایش ورشکستة 13آبان بگوید« در روز13آبان آمریکا را ناکام» کرده اند.

ولی وسط رجز خوانی ها یاد «دشمنان نظام» که نگفت کیستند افتاد و گفت «دشمنان اسلام خیز برداشته‌اند نظام اسلامی را سرنگون کنند». بعد خاتمی به نحو مضحکی افزود:«مردم بصیر ما اجازه سرنگونی نظام را به دشمنان نمی دهند».

اما اینکه «اجازه سرنگونی» نظام از کجا می آید و دست کیست را باید در میان اظهارات هراس آلود همین مقامات حکومتی جستجو کرد.

آخوند علوی سردژخیم وزارت اطلاعات به بیان معکوس به شدت وحشت از بی آیندگی نظام در بین نیروهایش اذعان کرد و گفت: «بزرگترین پدافند غیر عامل در برابر دشمن، تحکیم باورها، تحکیم پایبندی به ارزش ها و توکل به خداوند متعال است.

وزیر وزارت جاسوسی و آدمکشی افزود: «از قدرت دشمن نهراسیدن و با اعتماد به توان ملی و سرمایه های ملی در برابر دشمن با تمام وجود قرار گرفتن».

محمد رضا خاتمی از مهره‌های همسو با روحانی روز ۱۳آبان گفت:« شرایط اجتماعی، دیدگاههای مردم، شرایط جهانی اقتصادی، (به دلیل) همه اینهاست که معتقدیم کشور داره بشدت سقوط میکنه ...مثل ماشینی که داره میره ته دره».

وی در ادامه با وحشت از انزوای مردمی رژیم افزود:« تقریبا شاید اکثریت مردم اعتراض انتقاد و ایراد داشته باشند/ممکنه مردم عادی هم باشند ها. می‌گویند ما از این نظام سیر شدیم ما می‌خواهیم یک نظام دیگه بیاد اما چه جوری؟ با کی؟».

وی در ادامه با اشاره به دشمن اصلی نظام، گفت:«چرا با براندازی مخالفم ؟ ما با (مجاهدین) می‌خواهیم بیائیم انقلاب بکنیم؟/من آینده را خیلی تاریک می بینم خیلی تاریک می بینم در این موقعیت». محمدرضا خاتمی سپس تاکید کرد:« میخواهم بگم که براندازی خارجی اصلا جای نگرانی نداره به جایی نمیرسه خطر اصلی براندازی داخلی ست».

و بالاخره حسن عباسی از باند خامنه‌ای آدرس نیرویی را که «اجازه سرنگونی» را در دست دارد، می دهد و می گوید« سازمان مجاهدین، علناً تو پاریس همایش می گذارد. پریروز دیدید حتماً از تلویزیون گزارش اش را دیده اید. مسؤلین دولت آمریکا آنجا شرکت می کنند تروریست های مجاهدین را از سراسر اروپا جمع می کنند.

آنجا همایش بر گذار می کنند. بعد آنجا نمی نشینند جوک بگویند برای هم، آنجا بهم می گویند ما می خواهیم برویم ایران را بهم بریزیم، ایران را نابود کنیم، حکومت ایران را عوض کنیم».

پاسدار عباسی با قریب الوقوع بودن سرنگونی نظام علایم و مجری سرنگونی را هم مشخص کرده و می گوید«زمان بندی اش این است که در امسال و سال آینده به قدری پول ما بی ارزش بشود که مردم به دلیل مشکل معیشتی بریزند توی خیابان و درگیری ها را شروع کنند. مردم با حکومت فاصله پیدا کنند، درگیر بشوند،...و کی پای قضیه است سازمان مجاهدین».
لطفا به اشتراک بگذارید: