ایران سراسر اعتراض از کارگران تا بازاریان و کسبه و تا سپرده_گذاران

اعتراضات


 شوش یازدهمین روز اعتصاب واعتراض کارگران نیشکر هفت تپه


روز پنج شنبه ۲۴آبان ۹۷ کارگران نیشکر هفت تپه در شهر شوش در یازدهمین روز اعتصاب خود با شعار «نترسید نترسید ما همه با هم هستیم» دست به راهپیمایی زدند. آنان در برابر فرمانداری رژیم

تجمع کرده و شعار می دادند: «نه تهدید نه زندان دیگر اثر ندارد»

راهپیمایی وشعار جمعیت...

 ارومیه اعتصاب کسبه و بازاریان.


بازاریان و مغازه داران در ارومیه از صبح پنجشنبه ۲۴ آبانماه در اعتراض به گرانی، کسادی بازار دست به اعتصاب زدند. آنها محل کسب و کار خود را بستند و از بازار خارج شدند.

 یاسوج ‌تجمع اعتراضی کسبه


گروهی ازکسبه و غرفه‌داران جمعه‌بازار یاسوج در اعتراض به تعطیل شدن محل کسب و کار خود در مقابل استانداری رژیم در کهگیلویه و بویراحمد سفره خالی پهن کردند.

 کرمان تجمع اعتراضی کارگران معدن مس میدوک


بدنبال بازداشت هفت تن از کارگران معدن مس «میدوک» در استان کرمان به اتهام شرکت در تجمع اعتراضی، شماری از کارگران این معدن دست به تجمع زدند.

کارگران بازداشت شده در اعتراض به نابرابری دستمزد کارگران قراردادی و رسمی اعتصاب کرده بودند.

کاشان تجمع اعتراضی کارگران فضای سبز شهرداری.


کارگران فضای سبز شهرداری کاشان برای چندمین روز متوالی مقابل شورای شهر قلابی این شهر در اعتراض به انتقال از پیمانکار شهرداری به پیمانکار خصوصی تجمع کردند.

زنجان تجمع اعتراضی کارگران روغن نباتی جهان .


کارگران کارخانه روغن نباتی جهان در زنجان، روز چهارشنبه ۲۳ آبان ماه برای سومین روز متوالی در اعتراض به دریافت نکردن حقوق شان از خرداد ماه سال جاری و همچنین ۴ ماه معوقات مزدی از سال های ۹۵ و ۹۶ و مشکلات بیمه، در مقابل استانداری رژیم در این شهر تجمع کردند.

جمعی از کارگران اخراجی شرکت پیمانکاری تصفیه خانه فاضلاب شهری داراب تجمع اعتراضی برگزار کردند. استفاده از نیروی بومی از خواسته های تجمع کنندگان است.

جمعی از غارت شدگان موسسه کاسپین در کرمان در مقابل این موسسه غارتگری متعلق به سپاه پاسداران دست به تجمع و اعتراض زدند.
لطفا به اشتراک بگذارید: