بیانیه حمایت اتحادیه بین_المللی کارگران صنعتی انگلستان از اعتصابات در ایران

همبستگی و حمایت اتحادیه بین المللی کارگران صنعتی انگلستان از اعتصابات در ایران 


بیانیه حمایت اتحادیه بین المللی کارگران صنعتی انگلستان (IWW) از اعتصابات در ایران.


اتحادیه بین المللی کارگران صنعتی انگلستان (آی دبلیو دبلیو)IWW که برای حقوق کارگران فعالیت میکند،‌ همبستگی خود را با رانندگان ایرانی کامیون ها که در حال حاضر اعتصاب آنها بر علیه دولت ( ایران ) در جریان است اعلام می کند. این اتحادیه گزارش های زیر را در رابطه با آخرین سری اقدامات کامیونداران و سایر کارگران در داخل ایران از داخل کشور دریافت کرده است:

رانندگان کامیون پرتلاش ایران در چهارمین دور اعتصابات شان که از روز پنجشنبه اول نوامبر (۱۰آبان) آغاز شده است خواستار آزادی همکاران دستگیر شده خود و اعتراص نسبت به افزایش قیمت قطعات یدکی شدند.

همچنین این اتحادیه از مغازه داران و بازار که در شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، تبریز، شیراز، کرمان، نورآباد در استان لرستان، بابل، گرگان، ملارد، سقز و بانه اعتصاب کرده اند و نسبت به افزایش قیمت ها و تورم ناگهانی اعتراض کرده اند حمایت کرد.

اتحادیه بین المللی کارگران صنعتی انگلستان (آی دبلیو دبلیو)IWW ، ضمن حمایت از خواست اعتصابیون در ایران، همه سازمان های کارگری را فرا خواند تا پایمال کردن حقوق اساسی کارگران در ایران را محکوم کنند. این اتحادیه به آزادی فوری و بدون قید و شرط همة کارگران و رانندگان کامیون فراخوان داد که در جریان اعتصاب‌ها دستگیر شده‌اند و از دیکتاتوری حاکم بر ایران خواست، به حقوق اولیه کارگران و تمام قوانین بین المللی کار احترام بگذارد.

منبع::‌بیانیه حمایت اتحادیه بین المللی کارگران صنعتی انگلستان (IWW) از اعتصابات در ایران. ۱۴نوامبر۲۰۱۸
لطفا به اشتراک بگذارید: