استقبال وزیر خارجه کانادا از تصویب قطعنامه علیه ایران و سوز و گداز رژیم ایران از زبان بهرام قاسمی

استقبال وزیر خارجة کانادا از تصویب قطعنامة محکومیت نقض حقوق بشرتوسط ایران


وزیر خارجة کانادا با صدور بیانیه‌یی از تصویب قطعنامة محکومیت نقض حقوق بشر توسط رژیم آخوندی در کمیتة سوم مجمع عمومی، استقبال کرد.

کریستیا فریلند تأکید کرد: «تصویب این قطعنامة ملل متحد توسط کشورهایی از تمام مناطق جهان، پیام قدرتمندی را درباره رعایت حقوق بشر به رژیم ایران می‌فرستد (این قطعنامه) هم‌چنین حمایت کانادا و جامعة جهانی را از مردم ایران و نبرد آنها برای برخورداری از حقوق و آزادی‌هایی که شایستة آن هستند، ابراز می‌دارد».

منبع: سایت وزارت خارجة کانادا: ۹۷۰۸۲۴

خبرگزاری آسوشیتدپرس دربارة تصویب قطعنامة محکومیت رژیم در کمیتة سوم مجمع عمومی گزارش داد: «...این قطعنامه (رژیم) ایران را به توقف استفادة گسترده از دستگیری خودسرانه فراخواند و نگرانی جدی خود را نسبت به استفادة گسترده و هشداردهنده از مجازات اعدام ابراز کرد... تقریباً قطعی است که این قطعنامه در ماه آینده (میلادی) توسط مجمع عمومی ملل متحد به‌تصویب خواهد رسید.

به گزارش اسوشیتد پرس، این قطعنامه قویا خواستار حذف تبعیض علیه زنان شده و «نگرانی جدی خود را نسبت به محدودیت‌های شدیدعلیه حق آزادی عقیده و... مذهب»،وجود «محدودیت‌های گسترده و جدی» از جمله علیه آزادی اجتماعات و ابراز مخالفت سیاسی و فعالیت (اتحادیه‌های) کارگری، مدافعان محیط زیست و فرهنگیان و روزنامه نگاران ابراز کرده است

منبع: آسوشیتدپرس: ۹۷۰۸۲۵

 از تلویزیون شبکه خبر : سخنگوی وزارت خارجه رژیم با سوزش از تصویب قطعنامة مصوب کمیتة سوم مجمع عمومی ملل متحد که نسبت شمار بالای اعدامها و به ویژه اعدام نوجوانان و شکنجه و رفتار بیرحمانه در زندانها ابراز نگرانی کرده، گفت: این قطعنامه بدون در نظرگرفتن واقعیات موجود ایران، و مبتنی بر نگرشی گزینشی و غرض ورزانه و با اهداف سیاسی است .تلویزیون حکومت آخوندی نیز با سوز و گداز گزارش کرد:‌ از اعضای مجاهدین در عالیترین سطوح سیاسی در واشینگتن برای فشار بر نظام پذیرایی گرم می شود.

منبع:‌شبکه خبر و ایسنا ۹۷۰۸۲۵

صدای گوینده رژیم شبکه خبر:آل حبیب بااشاره به جنایات گروه تروریستی منافقین وشهادت ۱۷هزار ایرانی گفت ازاعضای این فرقه تروریستی شناخته شده درعالی ترین سطوح سیاسی درواشنگتن برای فشاربرایران پذیرایی گرم می شود.

منبع: شبکه خبر-مجمع عمومی سازمان ملل-اسحاق آل حبیب-اشاره به سازمان-۲۵آبان۹۷
لطفا به اشتراک بگذارید: