حداکثر فشار بر رژیم تروریست ایران-۲۰دقیقه

 حداکثر فشار بر رژیم تروریست ایران-۲۰دقیقه-۲۵آبان




جولیو ترتزی وزیر خارجه پیشین ایتالیا می گوید باتوجه به توطئه های تروریستی رژیم ایران در فرانسه و دانمارک و آلبانی باید حداکثر فشار را روی این رژیم گذاشت. بخشهایی از مقاله وی در سایت فدرالیست را از نظر می گذرانیم:

گزارش





حداکثر فشار بر رژیم تروریست ایران

چندین راه کلیدی برای قدت های غربی و جود دارد که می توانند و باید از مردم ایران حمایت کنند و فشاری را که رژیم حاکم بحق مستحق آن است اعمال کنند.

 توطئه اخیر رژیم ایران برای کشتن یک مخالف ایرانی در کپنهاک زمانی روشن شد که توسط مقامات در دانمارک برهم خورد. دست کم یک نفر که تروریست بود بازداشت شد و سفیر رژیم ایران برای پاسخ به این واقعه احضار شد.

 توطئه دانمارک مانند توطئه های خنثی شده در فرانسه، بلژیک و آلمان، قابل رد یابی بود که به نقطه رهبر رژیم ایران می رسید.

 یک تحقیقات جامع فرانسه جای تردید درمورد این که رژیم ایران مسئول طراحی بمب گذاری گردهمایی تبعیدیان ایرانی در خارج پاریس بود باقی نگذاشت.

دو مامور در کنار یک دیپلمات ارشد رژیم ایران در اروپا که آنها برای او کار می کردند، بهنگام ارتکاب جرم دستگیر شدند.

این توطئه های تروریستی نمایی از رفتار رژیم ایران را نشان می د هد که بسا فراتر از این دو واقعه است. پیش از توطئه پاریس دو مامور در آلبانی دستگیر شدند که در حال طراحی برای حمله به محل مسکونی بیش از ۲۵۰۰ نفر اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران بودند. سازمانی که هماورد اصلی حکام مذهبی ایران است

بخاطر دست کم سه توطئه تروریستی مهم در سال ۲۰۱۸رهبران غرب باید بیفایده بودن تلاش ها برای باج دادن به رهبران رژیم ایران برای تبعیت از معیارهای بین المللی را تشخیص داده باشند.

 سیاست فشار حداکثر بسا محتمل تر است که ( رژیم را) مجبور به رفتاری منطقی نماید.

این، با توجه به وضعیت انفجاری داخل ایران حقیقت دارد.

این رژیم به همان میزانی که در راستای هویت ستیزه جویانه و ضدغربی خود عمل می کند، به تظاهرات های داخل ایران با کشتن و مجروح کردن فعالین طرفدار دموکراسی، واکنش نشان می دهد.

خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران در ماه مارس پیش بینی کرده بود که تکرار قیام ها می تواند به پیروزی مردم بر این رژیم عمیقاً ضد مردمی بیانجامد.

 

 

 

 https://thefederalist.com/2018/11/12/another-foiled-terror-plot-underscores-the-need-for-maximum-pressure-on-iran/ World Affairs
لطفا به اشتراک بگذارید: