ضرورت تجدید نظر اروپا در رابطه با رژیم ایران-۲۰دقیقه-۲۵آبان

 ضرورت تجدید نظر اروپا در رابطه با رژیم ایران-۲۰دقیقه-۲۵آبان




ناتان سیلز هماهنگ کننده ضدتروریسم وزارت خارجه آمریکا طی سخنانی درموسسه واشنگتن برای خاورنزدیک گفت اروپاییها باید باتوجه به عملیات تروریستی رژیم ایران در روابط خود با این رژیم بازنگری کنند.

گزارش



ضرورت تجدید نظر اروپا در رابطه با رژیم ایران

سؤال: شما درموقعیت تان در وزارت خارجه ... تلاش های دیپلماتیک مارا در رابطه با مقابله با تروریسم هدایت می کنید بعد از این لیست تروریستی، اعمال جهنمی که شما در رابطه با رژیم ایران و حزب الله انجام شده توضیح دادید می خواستم به ما درمورد اینکه آیا وقایع اخیر بطور مشخص تاثیری بر نحوه نگرش اروپا بر تروریسم ایران داشته است زیرا رژیم ایران لیستی طولانی از توطئه هایی دارد که توسط ماموران خود ایران انجام شده است و آیا تغییری در موضع اروپا نسبت به حزب الله راشاهد هستیم؟ شما زمانی که درمورد لیست گذاری تروریستی مجدد حزب الله صحبت می کردید روشن کردید‍‍ ما درمورد تمامیت آن صحبت می کنیم، درمورد ریشه ها و شعبات آن که این شیوه ای نیست که اروپاییان به آن برخورد می کنند، می خواستم بدانم که بخاطر وقایع اخیر که شما دیده اید آیا تغییری در این رابطه بوده است؟

ناتان سیلز هماهنگ کننده ضدتروریسم در وازت خارجه آمریکا: ما قطعاً امیدواریم توطئه های تروریستی مورد حمایت رژیم ایران در غرب اروپا یک عامل تغییر دهنده در معادلات باشد .

معادلات به چند دلیل باید تغییر کند:

اول بخاطر گستاخ بودن رژیم ایران

 دوم بخاطر تجاوزات و دست درازیهای این رژیم

رژیم ایران تلاش دارد اروپا و سایرین را در سراسر جهان فریب دهد که در توافق اتمی ناقص آنها باقی بمانند.

 نیروهای نیابتی این رژیم فعالیت های تروریستی را در سراسر این قاره انجام می دهند . این اقدامات شناخت ما را نسبت به ماهیت رژیم ایران بالا می برد. رژیم ایران نقش جدی در تروریسم دارد.

توطئه بمب گذاری یک گردهمایی در خارج پاریس تنها محدود به فرانسه نبود شما یک « دیپلمات» رژیم ایران را دارید، این دیپلومات رژیم که محل کارش اتریش بوده دو مأمور را که در بلزیک مشغول کار است اداره می کرده است. او به لوگکزامبورگ و غرب آلمان سفر کرده بود و مجددا، به بلژیک بازگشته بود که تماماً بخاطر بمب گذاری یک گردهمایی در پاریس بود.

من در همین مورد چند عضو کشورهای اروپا را توجیه کردم. توطئه اخیر در دانمارک هم اثر انگشت مشابهی از رژیم یران رانشان می دهد . در این توطئه یک نروژی ایرانی تبار دست داشت.

توطئه ها و تهدیدهای تروریستی امروز یادآور حمله پاریس در ۲۰۱۵ و حمله بروکسل در ۲۰۱۶ است

کلیپ دارد

 

 https://www.washingtoninstitute.org/policy-analysis/view/tehrans-international-targets-assessing-iranian-terror-sponsorship
لطفا به اشتراک بگذارید: