طنز موشکاف - ۲۶ آبان ۱۳۹۷

طنز موشکاف - ۲۶ آبان ۱۳۹۷


موشکاف:  سلام! امید بستن نظام به بستة اروپایی یا همون ساز و کار اروپایی که این روزا بهش کانال مالی اروپا هم میگن مثل امید بستن به خر لنگ اونم تو مسابقة اسب دوانیه. هاهاهاها. آخه به قول شیخ فری برای این بیمار رو به موت یعنی نظام ولایت غیر از امید درمانی کار دیگه ای نمیشه کرد اما همین امیددرمانی هم دیگه جواب نداره. هاهاهاها.

کیهان خامنه ای – 23 آبان


سخنگوی وزارت خارجه اتریش درباره امکان میزبانی این کشور برای کانال مالی ایران و اروپا (SPV) گفت: از ما پرسیده شده که آیا اتریش آمادگی دارد این سامانه را میزبانی کند. این درخواست کاملا مورد بررسی قرار گرفته است و با دیگر وزارتخانه‌ها و موسسات مالی مانند بانک ملی هم مطرح شده است. نتیجه بررسی این است که همچنان پرسش‌هایی وجود دارد که هم‌اکنون برای آن پاسخی وجود ندارد و به همین دلیل ما به این نتیجه رسیدیم که الان در شرایطی نیستیم که میزبان سامانه SPV باشیم.

« قرار بود این کانال پیش از اجرایی شدن دور دوم تحریم‌های آمریکا در روز ۱۳ آبان اجرایی شود، اروپایی‌ها با بهانه‌های مختلف اجرایی شدن آن را به تعویق انداخته‌اند».

موشکاف: هاهاهاها. فک کنم موگرینی، امیددرمانی و وعده وعیدو از شیخ فری یاد گرفته، چون به قول آمریکاییا که میگن اروپا خوب به نظام ولایت وعده میده اما موقع عمل پوچ از آب درمیاد. هاهاهاها. به قول خودمون هم به این میگن وعده های سر خرمن که شیخ فری دکتراشو داره . هاهاهاها.

سایت حکومتی خبرآنلاین ۲۳ آبان


اتریش نپذیرفت، فرانسه، لوکزامبورگ و بلژیک هم خطر نمی‌کنند

پاسکاری «کانال مالی برجام» در اروپا برای اتلاف وقت!

نزدیک به دو ماه از وعده اروپا برای تأسیس کانال ویژه برای حفظ مبادلات مالی با ایران، راه‌اندازی این سامانه همچنان معلق است. بلژیک، فرانسه، لوکزامبورگ و اتریش چهار کشور نامزد برای میزبانی این کانال مالی هستند، ولی وزارت خارجه اتریش دیروز به صراحت اعلام کرد که به دلیل شک و تردید‌ها و همچنین خطرات در موقعیتی قرار ندارد که قادر باشد میزبانی این نهاد را بپذیرد. تردید اروپایی‌ها به جایی رسیده که گوردون سوندلند، سفیر امریکا در بروکسل، پایتخت اتحادیه اروپا، طرح اروپایی‌ها را یک «ببر کاغذی» دانست.

موشکاف: هاهاها. ببر کاغذی. هاهاها. بعله، هر چی بچه های قیام بیشتر و بیشتر به قیام بچسبن، اروپایی‌ها هم حساب کار دستشون میاد و این ساز و کار کذایی بیشتر نقش بر آب میشه. آخه اصل داستان قیام و بچه های قیامن. اونان که تعیین کننده ان. دم خودشون و آتیش قیامشون گرم که بدجوری عظما رو مچل کردن. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: