کنفرانس خبری ناتان سیلز و ایوانف۰۲۰دقیقه

 کنفرانس خبری ناتان سیلز و ایوانف۰۲۰دقیقه-۲۶آبان


 

وزارت خارجه آمریکا نامگذاری تروریستهای وابسته به رژیم ایران را در دستور کار قرار داده است. گزارشی از کنفرانس مطبوعاتی دو مقام ارشد وزارت خارجه را می بینیم:

 

 گزارش

نامگذاری تروریستهای وابسته به رژیم ایران

مایک ایوانف دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور امنیت دیپلوماتیک: وزارت خارجه جایزه ای برای «برنامه دستگاه قضایی» تعیین می کند جایزه ای بالغ بر ۵ میلیون دلار برای اطلاعات در مورد سران حزب الله لبنان و حماس

یکی ازاین افراد صالح العروری alaroore نام دارد و با نیروی قدس سپاه پاسداران کار می کند.

وی به چندین حمله تروریستی و هواپیماربایی و آدمربایی مرتبط است.

وزارت خزانه داری آمریکا العروری را در سپتامبر ۲۰۱۵ در لیست تروریستی گنجاند.

فرد دیگری که نامگذاری تروریستی شده است خلیل یوسف محمود حرب نام دارد ولی مشاور نزدیک حسن نصرالله سرکرده حزب الله است ...

هیثم علی طباطبایی یک عنصر کلیدی از فرماندهان نظامی حزب الله است . وی فرماندهی نیروهای ویژه حزب الله را در سوریه و یمن بر عهده دارد. وزارت خارجه طباطبایی را در اکتبر ۲۰۱۶در لیست ویژه تروریسم جهانی لیست گذاری کرد.

حزب الله و حماس تسلیحات و آموزش و حمایت مالی از ایران دریافت می کنند. رژیمی که وزیر خارجه آنرا بعنوان کشور حامی تروریسم لیست گذاری کرده است.

وزارت خارجه حماس و حزب الله را بعنوان سازمان های تروریست خارجی در اکتبر ۱۹۹۷ لیست گذاری کرد و در لیست ویژه نهادهای جهانی تروریستی در اکتبر ۲۰۰۱ لیست گذاری کرد.

ناتان سیلز Nathan Sales هماهنگ کننده ضد تروریسم وزارت خارجه آمریکا:

ایران اصلی ترین کشور حامی تروریسم است این وجه تمایز شک برانگیز را سالیان است که حفظ کرده و هیچ نشانه ای از این که این عنوان را رها کند و جود ندارد.

اجازه دهید قدری آمار به شما بدهم:

رژیم ایران سالانه ۷۰۰ میلیون دلار به حزب الله لبنان می دهد.

یکصدمیلیون دلار به گروه های تروریستی مختلف فلسطینی از جمله حماس می دهد. درمجموع با کمک هایی که رژیم ایران به سایر گروه های تروریستی می کند مجموع آن یک میلیارد دلار در سال می شود.

 متاسفانه این مردم ایران هستند که مجبورند این بها را بپردازند. منابعی که رژیم ایران برای تامین مالی جاه طلبی های تروریستی جهانی خود می کند منابعی است که مستقیماً از جیب مردم عادی ایران بیرون می کشد این رژیم شهروندان خود را غارت می کند تا به نیروهای نیابتی خود در خارج بپردازد.

در داخل لبنان اعمال نابود کننده حزب الله مردم لبنان را به خطر انداخته است . به کمک رژیم ایران حزب الله زرادخانه خود را ساخته است این گروه بیش از ۱۰۰ هزار موشک و راکت در داخل لبنان انبار کرده است

همانطور که می دانیم حزب الله کارخانه های موشک سازی خود را در مراکز پرجمعیت می سازد و بطور موثری از شهروندان بیگناه بعنوان سپر انسانی استفاده می کند.

توانایی حزب الله برای بی ثبات کردن محدود به خاورمیانه نمی شود . میتواند داخل خود لبنان را نیز بی ثبات کند. نخست وزیر سعد حریری به رسانه ها گفت حزب الله همچنان تشکیل دولت جدید در لبنان را سد می کند. این ها تماماً به هزینه مردم لبنان است.

امروز وزارت خارجه جواد حسن نصرالله و تیپ المجاهدین را بعنوان تروریست های جهانی لیست گذاری شده ویژه( SDGT ) اعلام کرد.

جواد نصرالله پسر دبیرکل گروه حزب الله حسن نصرالله است .

علاوه بر این وزارت خزانه داری تعدادی از افراد وابسته به حزب الله را تحت عنوان تروریست های جهانی لیست گذاری شده تعیین کرده است.

با این افراد دولت ترامپ تاکنون بیش از ۴۰ شخص و نهاد مرتبط با حزب الله را فقط درهمین امسال لیست گذاری کرده که تاکنون عدد آن بالغ بر ۱۶۰ می شود.

تحریم های بیشتر در راه است و ادامه خواهد داشت تا زمانی که رژیم ایران و نیروهای نبابتی آن رفتار خود را تغییر دهند.

ما به تشدید فشار تازمانی که رژیم ایران به جامعه کشور های متمدن بپیوندد و حمایت خود را از قتل و ویرانی در سراسر جهان متوقف کند ادامه خواهیم داد.

 

https://www.state.gov/r/pa/prs/dpb/2018/11/287337.htm
لطفا به اشتراک بگذارید: