خبر فوری - مغازه داران شوش در حمایت از کارگران نیشکر هفت تپه مغازه های خود را بستند

حمایت مغازه داران شوش از کارگران نیشکر هفت تپه


مغازه داران شوش از صبح امروز یکشنبه با بستن مغازه ها به حمایت از کارگران نیشکر هفت تپه برخاستند و در تجمع آنها شرکت کردند.

همچنین کارگران فولاد اهواز با تجمع در مقابل استانداری برای نهمین روز متوالی حمایت و همراهی خود با کارگران هفت تپه را ادامه دادند. آنها با سر دادن شعارهایی، حمایت خودشان از کارگران رنجدیده هفت تپه را ابراز میکنند.

تظاهرات نیشکر هفت تپه از صبح امروز رودرروی ماموران و اقدامات سرکوبگرانه آنها در خیابانهای شوش ادامه یافت. این چهاردهمین روز اعتصاب و اعتراض این کارگران است.

کارگران از جمله شعار میدادند: نه زندان، نه تهدید، دیگه فایده نداره. نترسید، نترسید ما همه با هم هستیم

این اعتصابها و تظاهرات توسط مردم شوش حمایت میشود.

نماینده کارگران نیشکر هفت تپه امروز طی سخنانی گفت: دولت به جای اینکه به داد ما برسد، یکان ویژه را آورده تا بر روی ما اسلحه بکشد. شما چطور به روی مردم خودتان اسلحه میکشید؟ مگر ما چه گفته ایم. حقوق و بین المال را به شما میدهند که بر روی مردم خود اسلحه بکشید.

شب گذشته مریم رجوی در پیامی در مورد تظاهرات نیشکر هفت تپه گفت درود بر زنان پیشتاز در نیشکر هفت تپه که در تظاهرات پرشور امروز با شعار کارگر می‌میرد، ذلت نمی‌پذیرد فریاد آزادی و حق خواهی سر دادند. پیشتازی زنان در اعتصابات معلمان و کارگران ایران غرورآفرین است و شعله قیام و عدالتخواهی را فروزانتر میکند.
لطفا به اشتراک بگذارید: