ضرورت مقابله با رژیم یاغی ایران-۲۰دقیقه-۲۷آبان

 ضرورت مقابله با رژیم یاغی ایران-۲۰دقیقه-۲۷آبان


 

دیوید هیل معاون وزیر خارجه آمریکا در امور سیاسی طی سخنانی در شورای روابط خارجی بر ضرورت مقابله با رژیمهای یاغی مانند رژیم ایران تأکید کرد:

گزارش

ضرورت مقابله با رژیم یاغی ایران

 

دیوید هیل: ما باید با استراتژی دفاع ملی رئیس جمهور که دسامبر گذشته منتشر شد، شروع کنیم. این استراتژی نسبت به چالش آفرینها هشدار میدهد مشخصا قدرتهای چین و روسیه و کشورهای یاغی نظیر ایران و کره شمالی و سازمانهای تهدید کننده فرا ملیتی که فعالانه ایالات متحده و متحدین و شرکایمان را به چالش میکشند. این چیزی است که استراتژی دفاع ملی رئیس جمهور مشخص میکند. تمرکز روی رژیمهای یاغی به هیچ وجه به این معنی نیست که تمرکز ما روی تروریسم را تحت الشعاع قرار بدهد. کاملا برعکس آن. هم رژیمهای یاغی و هم قدرتهای دیگر از نیروهای نیابتی استفاده میکنند تا به اهدافشان برسند، آسیب برسانند و اقتصاد ما را تخریب کنند. رژیم ایران را در نظر بگیرید، که تحریمهای سختگیرانه ای بر آن اعمال کردیم. ما از قدرتهای تحریمی خودمان استفاده میکنیم تا هزینه های بیشتری برای برنامه موشک بالستیک رژیم ایران اعمال کنیم. ما همچنین تحریمهایی بر حزب الله اعمال میکنیم که رژیم ایران از آن پشتیبانی میکند. ما جواد نصرالله را بعنوان تروریستهای جهانی لیست گذاری کردیم. جواد فرزند رئیس حزب الله حسن نصرالله است . قریب به یقین است که رژیم ایران و حزب الله به منافع آمریکا آسیب می رسانند. همکاران من در جامعه امنیتی و نظامی به خوبی مطلعند و اقدامات پیشگیرانه مناسبی را اتخاذ میکنند. ....

دیوید هیل افزود: همانطور که وزیر پمپئو علنا اعلام کرد: رژیم ایران از طریق نیروهای نیابتی پرسنل ما در بصره را بصورت مستقیم تهدید میکند.

همزمان ما باید با شیوه هایی که دشمنان ما ممکن است استفاده کنند تا به ما آسیب برسانند یا تضعیف کنند، خودمان را منطبق کنیم. یک تهدید جدید تهدید سایبری است. هک کردنها و حملات سایبری روزانه در سرتیتر خبرها هستند. ما دستان عوامل دولتی را در این حملات می بینیم. .....روسیه، چین و ایران در استفاده بدخواهانه از دامنه سایبری تردید نمی کنند. دشمنان ما حملات سایبری را یک سلاح کم هزینه می دانند. رژیمهای یاغی هیچ مرزی بین اهداف نظامی و اهداف اجتماعی و اقتصادی قائل نیستند. بنابراین ما باید حملات سایبری بیشتری از دشمنانمان انتظار داشته باشیم نه کمتر و بر اساس آن آمادگی کسب کنیم.

https://www.youtube.com/watch?v=ZO4xOByGewI
لطفا به اشتراک بگذارید: