بهرام قاسمی، محکومیت تروریسم ایران و حمایت از دانمارک توسط اتحادیه اروپا توطئه است

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه ایران در مورد محکومیت تروریسم ایران و حمایت از دانمارک توسط اتحادیه اروپا توطئه است


درواکنش به اظهارات وزیر خارجه دانمارک درباره مقابله با تروریسم رژیم در اتحادیه اروپا و اظهارات مسئول سیاست خارجی این اتحادیه، سخنگوی وزارت خارجه رژیم، این موضوعات را توطئه دشمنان برای تخریب روابط بین نظام و اروپا توصیف کرد.

خبرگزاری حکومتی انتخاب نوشت: اتهام جدید دانمارک علیه ایران، در ادامه اتهامات اخیر علیه تهران به‌ویژه توسط فرانسه است که با بازداشت یک دیپلمات ایرانی، نظام ایران را به تلاش برای بمبگذاری در گردهمایی (مجاهدین) در ویلپنت متهم کرده بود.بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه اتهامات دانمارک را تکذیب کرده و آن را در ادامه توطئه ها و دسیسه های دشمنان شناخته شده روابط خوب و رو به گسترش ایران و اروپا در شرایط خاص و خطیر کنونی توصیف کرده است.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس نیز نوشت: اتهامات کشورهای اروپایی در آستانه ارائه بسته و مکانیزم مالی ویژه اتحادیه اروپا به جمهوری اسلامی به منظور دور زدن تحریمهای یکجانبه آمریکا و نجات برجام مطرح شده‌اند. همزمانی این دو اتفاق به ویژه کنار درخواست فوری دانمارک برای اعمال تحریمهای جدید علیه نظام، معنادار به نظر می‌رسد. این جهت که شاید طرح اتهامهای ترور، تلاشی برای ترور مکانیزم مالی اروپا برای دور زدن تحریمهای آمریکا باشد.
لطفا به اشتراک بگذارید: