غرب باید مقاومت دموکراتیک مردم ایران را به رسمیت بشناسد-۲۰دقیقه

غرب باید مقاومت دموکراتیک مردم ایران را به رسمیت بشناسد-۲۰دقیقه-۲۸آبان


 

لرد مگینس عضو مجلس اعیان انگلستان سازمان مجاهدین خلق ایران را نیروی انگیزاننده در پشت قیامهای ایران می داند و می گوید غرب باید از مقاومت دموکراتیک مردم ایران حمایت کند. بخشهایی از مقاله وی در سایت دیلی کالر:

کسی که وقایع اخیر خاورمیانه را دنبال کند احتمالاً از قیام سراسری ایران که در دسامبر و ژانویه به وقوع پیوست آگاهی دارد که شهروندان بیش از ۱۴۰ شهر و شهرستان ایران سومدیریت اقتصادی را با شعارهای ضد حکومتی محکوم کردند.

بعید است که کسی واقعیت ابعاد جنبشی را که موجب این قیام شده است را تشخیص دهد. تظاهرات های پیوسته بواقع هرگز پایان نیافته اما صرفاً بیشتر بصورت محلی سازماندهی می شوند. شعارهای مرگ بردیکتاتور تا همین امروز ادامه داشته در عین این که تهدیدات مرگبار ارتجاعی نیز توسط این رژیم صادر شده است .

کسانی که از ناآرامی های کنونی آگاهی ندارند ویا کاملاً اهمیت قیام اولیه را تشخیص نمی دهند ممکن است زیاد درمورد نیروی انگیزاننده مهمی که در پشت این ناآرامی قرار دارد مطلع نباشند. مهمترین آنها سازمان مجاهدین خلق ایران است. یک اپوزیسیون طرفدار دموکراسی که از اولین روزهای تأسیس جمهوری اسلامی در کانون فراخوانها برای تغییر این رژیم بوده است.

لرد مگینس در ادامه مقاله خود می افزاید:‌اکنون زمان آن است که غرب مقاومت دموکراتیک مردم ایران را به رسمیت بشناسد

https://dailycaller.com/2018/11/16/west-recognize-iran-resistance/
لطفا به اشتراک بگذارید: