طنز موشکاف -بازم شیخ فری بساط وعده های سرخرمنش رو پهن کرد

طنز موشکاف - بازم شیخ فری بساط وعده های سرخرمنش رو پهن کرد


۲۹ آبان ۱۳۹۷


 موشکاف:‌ سلام! بازم شیخ فری بساط وعده های سرخرمنش رو پهن کرد، این بار تو خوی. چنان دودور و دودوری راه انداخته بودکه بیا و ببین. میگن سطح دجالیت و خالی بندی هاش به حدی بود که گوبلز رفته دفترش واسه کارآموزی. هاهاهاها. اما ببینین چطوری ترس و لرزش از مجاهدینو نشون میده. هاهاهاها.

‌ آخوند روحانی – ۲۸ آبان


«حتی گاهی گرارشهای غلط هم به اون آقا می‌دن؛ میاد میگه که هیچ شهر ایران آرامش نداره؛ همه جا به هم ریخته، همة مردم ایران گرسنه‌اند؛ با این اطلاعات غلطی که به کاخ سفید داده می‌شه، منبع اطلاعاتی اینها اسراییل هست و منافقین؛ اینها منبع اطلاعاتی کاخ سفیده متأسفانه».

 موشکاف:‌هاهاهاها. معلومه که خوب سوخته. هاهاهاها. خورده به خال. احتمالا اگه ازش بپرسی پس اینایی که هر روز تو هفت تپه و شوش و اهواز و خوی و آبادان تو تظاهراتن چیه جواب میده اینا نواره. هاهاهاها. اما نوار که پا نداره. به کوچه که راه نداره. هاهاهاا. ملاحظه بفرمایین.

 تظاهرات کارگران هفت تپه با شعار «گرسنه‌ایم... گرسنه‌ایم!».


موشکاف:  هاهاهاها. البته اینا نواره. هاهاهاها. این مال هفت تپه بود. از این نوارا تو باقی شهرا هم هست. هاهاهاها. جالب اینه که وسط سخنرانیش گفت نمیذاریم کالاهای اساسی دچار مشکل عمده بشن اما اونقده اوضاع نظام درب و داغونه که دو جمله بعد مجبور شد مقر بیاد که حرفاش چرت و پرته. هاهاهاها.

  من کاملاً می دانم که شرایط زندگی بر مردم نسبت به ماه‌های گذشته سخت‌تر شده است قیمت اجناس در مسیر صعودی بوده است همه تلاش دولت در این است که این تورم را مهار کنیم می‌دانیم شرایط برای ما سخت‌تر شده است اما مسیر پیشرفت هم در بعضی از امور برای ما آسان‌تر شده است.

 درست است تولید مقداری سخت شده است اما در عین حال صادرات می‌تواند تولید ما را به حرکت در بیاورد،

 موشکاف:‌ هاهاهاها. همه چی تو نظام ولایت سخت شده اما بعضی امور آسون تر شده. اما نگفت اونا چین؟‌هاهاهاها. من بهتون میگم، تو نظام ولایت تنها چیزی که آسون تر شده دزدی و اختلاس و مال مردم خوریه که از قضا این یکیو راست گفته. اینجور کارا واسه آخوندا و کارگزارانشون آسون‌تر شده. هاهاهاها.

موشکاف: بعله، شیخ فری تمام تلاششو کرد که بگه تحریما اثری نداشته، بالا رفتن حبابی قیمت ارز و سکه و ترکوندن حباب بعد تحریما واسه همین بود. هاهاها اما این تو بمیری که من موشکاف می بینم، از اون تو بمیریا نیست. هاهاهاها. بچه های قیام هم که هستن، دیگه نور علی نوره. هاهاهاها. شما هم اخبار قیاما رو دنبال کنین تا بعد بیشتر صحبت کنیم. فعلا خدانگهدار.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: