هشدار به حملات سایبری ایران بدلیل تحریمهای آمریکا-۲۰دقیقه

هشدار به حملات سایبری ایران بدلیل تحریمهای آمریکا-۲۰دقیقه-۲۹آبان


 

فاکس نیوز به نقل از کارشناسان نسبت به حملات سایبری رژیم ایران به ویژه بعد از تحریمهای آمریکا هشدار داد:

تحریم های بیشتر، شاید حملات سایبری بیشتر و فعالیتهای سایبری تهاجمی تری را از جانب رژیم ایران به همراه داشته باشد.

این بر طبق(گزارش ) تعدادی از تحلیل گران امنیتی است ،که بعد از بیرون کشیدن کامل ایالات متحده از توافق هسته ای در این ماه (تهیه شده است).

از یک مقام کاخ سفید نقل شده است: ” این بسیار محتمل است که در ماهها ، روزها و هفته های آینده (رژیم ایران) منافع آمریکا را هدف قرار بدهد“.

مهمترین اهداف برای آنها ، دادوستد های آمریکاست .

آنها تاثیر بعضی از ضربات اقتصادی را بعد از تحریمهای ترامپ میبینند.

به گفته این مقام رژیم ایران توانمندی جنگ اطلاعاتی خود را ارتقاء داده است .

به عبارت دیگر با دستکاری در رسانه های اجتماعی تلاش میکند افکار عمومی را تغییردهد

بعضی شرکتهای امنیتی میگویند ، بعد از اینکه ایالات متحده در ماه می اعلام کرد قصد دارد ، بطور کامل از توافق هسته ای بیرون بکشد ، شاهد افزایش فعالیتهای سایبری رژیم ایران بوده اند.

این موضوع به سال 2018 بر میگردد که روشن شد رژیم ایران موسسات مالی آمریکا را هدف قرار داده است و حتی چند وب سایت آفلاین را هم مورد حمله قرار داده بود.

وزارت خارجه و دولت آمریکا می گویند آنها در حال نظارت بر روی این موضوع هستند و در این رابطه نگرانی دارند و از رژیم ایران میخواهند به تمامی این فعالیتهای سایبری شریرانه پایان دهد .

ما در تابستان گذشته دیدیم دولت ترامپ سیاست دولت اوباما در قبال رژیم ایران را تغییر داد.

سیاست جدید ، به دولت آمریکا این اجازه را میدهد که بتواند تهاجمی تر عمل کند و بعضی محدودیتها ، برای استفاده از توانمندی های سایبری خودش را در تلاش برای جلوگیری از حملات به آمریکا بردارد .

وزارت دادگستری علیه تعدادی از عوامل رژیم ایران که تحریم شده اند اعلام جرم کرده است. این یک استراتژی جدید علیه این رژیم است

 

https://www.foxnews.com/politics/iran-will-launch-damaging-cyberattacks-against-us-in-retaliation-for-sanctions-experts-warn?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter.
لطفا به اشتراک بگذارید: