تظاهرات هموطنان خارج کشور مقابل اتحادیه اروپا در محکومیت تروریسم رژیم ایران و حمایت از قیام

بروکسل – مقابل مقر اتحادیة اروپا: تظاهرات در محکومیت تروریسم دیکتاتوری آخوندی

همزمان با اجلاس شورای وزیران اتحادیه اروپا ۲۸ آبان ۱۳۹۷

همبستگی با کارگران فولاد اهواز و نیشکر هفت تپه و خیزش‌های اعتراضی مردم به‌پاخاستة ایران

 

تظاهرات در محکومیت تروریسم دیکتاتوری آخوندی مقابل مقر اتحادیه اروپا در بروکسل

هم‌زمان با اجلاس وزرای خارجة اتحادیة اروپا در بروکسل که در آن صدور تروریسم دیکتاتوری آخوندی به خاک اروپا مورد بحث قرار گرفت، هموطنانمان با برپایی تظاهراتی در میدان شومان روبروی مقر اتحادیه اروپا به لیست‌گذاری تروریستی وزارت اطلاعات و دیپلومات تروریستهای رژیم، بستن لانه‌های جاسوسی و اخراج مزدوران و عوامل دیکتاتوری تروریستی حاکم بر ایران فراخوان دادند.

کلود مونیکه مدیرعامل مرکز استراتژیک اطلاعات امنیت اروپا

در تظاهرات مقابل مقر اتحادیة اروپا در بروکسل، کلود مونیکه مدیر عامل مرکز استراتژیک اطلاعات و امنیت اروپا و عضو پیشین سرویس‌های امنیتی خارجی فرانسه طی سخنانی، بر شکست سیاست مماشات و استمالت از رژیم آخوندی تأکید کرد و گفت ،این سیاست منجر به تشدید سرکوب در داخل ایران و صدور تروریسم به اروپا شده است.

وی دربارة توطئة شکست‌خوردة تروریستی رژیم علیه گردهمایی مقاومت در پاریس، گفت: «در این پرونده... (اسدالله) اسدی یک دیپلمات (رژیم) ایران مستقر در وین، در آلمان دستگیر شد؛ او یکی از سازماندهندگان اصلی اقدامات سرویس‌های اطلاعاتی (رژیم) ایران... در اروپاست... او به بلژیک مسترد شده و هم‌اکنون در انتظار محاکمه در آنورس است... باید به قضاییة بلژیک... توضیح داده شود که این روند (قضایی) یک فرصت تاریخی و شاید استثنایی است تا مداخلة مستقیم (رژیم) ایران در طراحی تروریسم در خارج و در اتحادیة اروپا علیه اپوزیسیون (این رژیم)، نشان داده شود».

کلود مونیکه اضافه کردک «از نظر من، طی هفته‌ها و ماه‌های آتی، هیچ‌گاه نباید (تلاش‌ها) را کاهش داد تا صدای شما و صدای... کسانی که در پی عدالت و دموکراسی در ایران هستند شنیده شود».
لطفا به اشتراک بگذارید: