هشدار برایان هوک به رژیم ایران-۲۰دقیقه-۳۰آبان

هشدار برایان هوک به رژیم ایران-۲۰دقیقه-۳۰آبان


 

برایان هوک نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران تاکید کرد رژیم ایران باید میان توقف سیاست‌هایش در بی ثبات کردن خاورمیانه یا فروپاشی، یکی را انتخاب کند.

او با اشاره به تحریم‌های اعمال شده علیه رژیم گفت بانک‌های جهان از همکاری با این رژیم هراس دارند.

هماهنگ کننده گروه اقدام علیه رژیم ایران در وزارت خارجه آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «الحدث» گفت: رژیم ایران بزرگترین حامی تروریسم در جهان است.

او افزود : «هدف از تحریم‌های ما جلوگیری از رسیدن پول به رژیم ایران است. سامانه مالی سوئیفت ارتباط خود را با ۵۰ بانک ایرانی قطع کرده و بیش از ۱۰۰ نهاد جهانی اعلام کرده اند که فعالیت های تجاری خود با رژیم ایران را متوقف کرده اند به این دلیل طی امسال ریال ارزش ایران ۷۵ درصد کاهش داشته است . این رژیم با چالش های بسیار بزرگ اقتصادی روبرو شده که اغلب بخاطر سوء مدیریت رژیم ایران است .

برایان هوک افزود: رژیم ایران میلیون‌ها دلار به حوثی‌های یمن می‌بخشد. ما از مارتین گریفیتس نماینده ویژه سازمان ملل متحد و نقش او حمایت می‌کنیم و مانع رسیدن پول ایرانی به حماس، جهاد اسلامی، شبه‌نظامیان شیعه، حزب‌الله و شبه‌نظامیان عراقی خواهیم شد».

برایان هوک گفت: «ما در اقداممان بسیار جدی هستیم. رژیم ایران یا باید از بی ثبات کردن خاورمیانه دست بکشد یا به طور کامل فرو خواهد پاشید».

 

او خاطر نشان کرد چند کشور در خرید نفت از رژیم ایران معافیت بدست آورده اند ولی این اقدام برای جلوگیری از افزایش قیمت نفت صورت گرفته است . برایان هوک تأکید کرد: «در سال ۲۰۱۹ بازار نفت باثبات‌تر خواهد شد و خواهیم توانست صادرات نفت ایران را به صفر برسانیم».

او در ادامه گفت : « دیکتاتوری دینی خونریز ایران را از به دست آوردن پول محروم خواهیم کرد (...) مردم ایران بخاطر وضعیت زندگی شان از این رژیم راضی نیستند .

برایان هوک در ارتباط با تلاش رژیم برای دور زدن تحریم های اقتصادی آمریکا به الحدث گفت : دولت پیشین آمریکا اجازه داد تا این رژیم تحریم ها را دور بزند ولی اقدام ما در این دور بسیار قوی تر خواهد بود و با قاطعیت تحریم هایمان را اعمال خواهیم کرد . آمریکا هر فرد یا نهادی که تحریم های ما را دور بزند مجازات خواهد کرد. می خواهیم مانع از آن شویم که این دیکتاتوری دینی خونریز پول بدست بیاورد تا از فعالیت های خبیثانه اش در این منطقه از جهان و نیز اروپا و سایر مناطق جهان حمایت کند.
لطفا به اشتراک بگذارید: