طنز موشکاف - ۳ آذر ۱۳۹۷

طنز موشکاف - ۳ آذر ۱۳۹۷


موشکاف: سلام! اگه می‌شد از خالی‌بندی و بلف و حرف‌های صد من یه غاز برق تولید کرد، این پاسدار سرمنگای نظام یه نیروگاه ۱۰۰0 مگاواتی بودن واسه خودشون. هاهاهاها. خودکفایی که چه عرض کنم، کل آسیا رو برق میدادن. هاهاهاها. یارو سلامی که در این رابطه معرف حضور هست اما این بار یکی دیگه اومده باهاش کل Kal انداخته. هاهاهاها.

 

پاسدار حاجی زاده ـ تلویزیون رژیم 30آبان 97


شما اگر برید تو پایگاههای دیگه مثلا پایگاه قندهار، این حدود چهارصد و خرده ای کیلومتر از مرزهای ما فاصله داره شما نگاه بکنید این یک پایگاه است نگاه کنید اصلا جای خالی در اینجا می بینید شما؟ خب حالا یادآور بشوم آن موشکهای نقطه زن را که هر نقطه ای را شما میخواهید میتوانید بزنید اینها الان ما میدانیم مثلا حتی آشیانه ای که هواپیما آر کیو 170 از همین قندهار بلند شد کدام آشیانه کجا پارک بوده خب این وضعیت امریکایی هاست یعنی گوشتی است که انگار زیر دندان ما است اونجا جم بخورند خب میزنیم توی سرشون این وضعیت الان در منطقه وجود داره این قبلا اینطور بوده؟ نه قبلا تهدید بودند اینها برای ما الان فرصت هستند چرا راجع به جنگ و حمله به ما صحبت نمیکنند؟ بخاطر اینکه آسیب پذیرند

 

موشکاف: هاهاهاها. گاهی اوقات پیش خودم فک می‌کنم که درسته این بسیجیا عقل و شعور درست و حسابی ندارن و از اینجور چیزا به خوردشون میدن که یه ریزه روحیه بگیرن، اما دیگه اینقدر هم بی‌شعور نیستن! هاهاهاهاها. حرفای یارو حتی به شعور نداشتة‌ بسیجیا هم توهینه. هاهاهاهاها. یه تیکه دیگه رم ببینین.

 

خب این حالا ناوی که ناو هواپیمابر حداقل 40-50 فروند هواپیما روی عرشه این هست 6 هزار نفر نیرو داخل این هست یک زمانی تهدید بود برای ما تهدید جدی هم بود آیا الان چه خاصیتی داره؟ الان یک سیبل است اینها تهدید بود تبدیل به فرصت شد».

 

موشکاف:‌ هاهاهاها. پاسدار سرتشتک دار نظامو باش. هاهاهاها. به نظرتون واسه بسیجیا هم این سوال پیش میاد که اگه این چیزا بلف نیست و واقعیه، خب پس چرا استارت قضیه رو نمی‌زنیم؟! هاهاهاها. استارت این پیش کش، چرا از برجام در نمیایم هاهاهاها. فک کنم مغزشون خالی‌تر از این حرفاس. هاهاهاها. حالا این بلفا به کنار، ببینین چقدر این پهلوون پنبه بازیای نظامو تو جامعه زیر سوال می‌برن که مجری تی وی ریش مجبور میشه چنین سوالی بکنه. هاهاهاها.

 

 مجری: من میخواهم یکسری شبهاتی که توی ذهن مردم هست را هم سوال کنم یک خطی که تو رسانه های غربی هم می آید بعضی وقتها رسانه های داخلی اینها را ادامه میدهند که چقدر دارید هزینه موشک میکنید هزینه تسلیحات دفاعی میکنیم در حالیکه ما مشکلات دیگه ای داریم چرا اینقدر این هزینه ها انجام میشه ؟ چقدر ما داریم هزینه موشکی میکنیم و آیا غیر متعارف هست این هزینه های ما یا نه؟ 

حاجی زاده : عرض میکنم امنیت یک چیز لازم است یعنی درسته ما تو اقتصاد مشکل داریم حالا مسئولین اقتصادی باید بروند مشکل اقتصاد را هم حل کنند ما نباید یک مشکل جدیدی بنام امنیت را هم اضافه بکنیم این دیگه قابل تحمل نیست برای ما»

 

 

موشکاف: هاهاهاها. مشکل امنیت. هاهاهاها. بذارین همینو واستون موشکافی کنم. یادتونه که عظمای فلک زده اومد گفت خیالتون راحت باشه، هیچ جنگی علیه نظام صورت نمی‌گیره. پس مشکل امنیتشون از جنگ خارجی نیست، پس چیه؟ ... آباریکلا. قیامه و فعالیت کانونهای شورشی،‌هاهاهاها. اینه که امنیت نظامو به خطر انداخته. حالا با موشک می خوان کیو بزنن؟؟. هاهاها. پس کور خوندن. دروغ، تهدید، دنکیشوتیسم دیگر اثر ندارد. هاهاها. بعله. فعلا خدانگهدار.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: