نغمه سرائیها اززیر عمامه آخوندهای تهران-۲۰دقیقه

نغمه سرائیها اززیر عمامه آخوندهای تهران-۲۰دقیقه-۳آذر


 

نزار جاف نویسنده و روشنفکر کرد عراقی در مطلبی که سایت ایلاف آنرا منتشر کرده است به انزوای رژیم و آخوندهای حاکم بر ایران پرداخته است . بخشهایی از آن را با هم می بینیم:

سازمان مجاهدین خلق با مخالفت با اصل ولایت فقیه در مقابل این حکومت مذهبی ایستاد و با جابجایی تاج و عمامه مخالفت کرد. در این موضع که بر جدالی سخت بنا شده هیچ راه بازگشت یا چانه زنی وجود نداشت و بدینسان سازمان مجاهدین خلق خصم اول و دشمن سرسخت رژیم شد.

آخوندها بخوبی از نقش و حمایت توده‌ای از این سازمان آگاه بودند و به همین دلیل علیه آنها در دو پهنه داخلی و خارجی یک استراتژی بنا نهادند و این استراتژی از سال 1981 بلا وقفه ادامه داشته است.

وقتیکه ابتدای بنیانگذاری رژیم ولایت فقیه را مرور کرده نقش و جایگاه خمینی را بررسی می کنیم ، درمی یابیم که سازمان مجاهدین خلق به تنهایی در مقابل این رژیم ایستاد و قداست آنرا رد کرد و به آن بعنوان یک جلاد قاتل و خونخوار نگاه کرد.

خمینی هم به سرعت حقانیت آنچه که سازمان مجاهدین در مورد او گفته بود را به اثبات رساند.


بخصوص که موضع سازمان در محکومیت فتوای خونبار خمینی در موضوع اعلام جهاد علیه اکراد و بطور خاص در شهر سنندج و کشتار آنها با منتهای وحشیگری ، برای رژیم بسیار درد آور بود

قتل عامهای خونین علیه اکراد در کردستان ایران بعد از فتوای خمینی در زمانی انجام شد که صحنه اعدامها و قتل عامها تحت نظارت آخوندهای وحشی در سایر نقاط ایران در جریان بود و این جنایتها با منتهای وحشیگری و بربریت و به دور از معیارها و قوانین و حتی پرنسیبهای انسانی به مورد اجرا در می‌آمد.

قتل عام 30 هزار زندانی سیاسی از اعضاء و هواداران سازمان در سال 1988 که سازمان عفو بین الملل آنرا جنایت علیه بشریت قلمداد نمود نیز مورد دیگری بود که بر اساس فتوای ظالمانه خمینی صورت گرفت.

قابل توجه است که تاریخ معاصر مطلقا صدور چنین فتواهای خونباری را از سوی هیچیک از علمای مسلمان بجز از سوی تشکیلات داعش به چشم ندیده است. البته باید بگوییم که داعش هم مظنون به داشتن رابطه با رژیم ایران است

 نرار جاف نویسنده و متفکر کرد عراقی در ادامه می نویسد :


جریانی در نیروهای مخالف رژیم ایران پیدا نمیشود که همچون سازمان مجاهدین خلق توجهات را در تمامی زمینه ها به خود جلب نماید.

حاصل دروغها و اراجیف گمراه کننده رژیم علیه مجاهدین طی چهار دهه گذشته، قیام 28 دسامبر 2017 (دی ۹۶) بود که خامنه ای به زبان اشهد خود (به نقش سازمان مجاهدین در آن) اعتراف کرد و امروز نیز که فرمان افزایش حملات تبلیغاتی علیه مجاهدین را بصورتی غیر عادی صادر میکند تلاشی برای ایجاد تردید نسبت به سازمان و نقش و جایگاه آن است.

 

https://elaph.com/Web/Opinion/2018/11/1227484.html
لطفا به اشتراک بگذارید: