ولادت فرخنده محمد(ص) و امام جعفر صادق (ع) مبارک باد

سالروز میلاد پیامبر رحمت و رهایی حبیب خدا، محمد مصطفی (ص) و میلاد امام جعفر صادق(ع) مبارک باد


«…محمد حبیب، کلمه و پیام مجسم عشق بود. لابد که خود خدا هم عشق میکرده از او. زیر‌بال و پر او بود که علی بیرون آمد امام حسین و اینها بیرون آمدند و فاطمه. کوثر. کسی بود که خدا هم هر پرده و حجابی را در رابطه با خودش برای او به‌کنار زد. بیخودی که نمیگوییم سرچشمهٌ خروشان عشق و معرفت، یعنی که دارای یگانگی، وحدت و محرمیت مطلق است با بنی‌بشر. چهره‌یی که آخوندها تصویر می‌کنند، یک آخوند بزرگتری است مثل خودشان. اما چه انقلابی بزرگی باید باشد که دنیای کهن را با امپراتوریها یش و ابر قدرتهایش ـ‌از قیصر روم گرفته تا کسری‌ـ و ایران اینها را در هم بریزد. حتماً‌که جای درستی انگشت گذاشته بوده و انرژی شگفتی آزاد کرده از بنی بشر… بزرگترین فریب و دجالیت و خیانت ایدئولوژیکی آل خمینی در این که چهرة او را هم مسخ می‌کنند و نمی‌گذارند که پیروانش به او وصل شوند… لابد هرچه که بوده یکرنگی و صمیمیت و صفا و پاکیزگی بوده والا که جاذبه‌یی نداشت. ولی همین "امی" بیسواد و درس نخوانده، جهان را مبهوت کرد. و پیامش را پایدار کرد و "ترکنا علیه فی‌الاخرین". راهش را آینده‌دار کرد. چون کلمةٌ ختم‌کننده و خاتم ، کلمه خاتم پیامبر خاتم و سرآمد . جیزی جز عشق در متعالی‌ترین مفهومش نمیتونه باشه که وگرنه به چه دردی میخوره… والا باید جزو داستانهای کهنه شده بایگانی اش کرد. با چنان عشقی است که می‌توان امروز هم از بنیاد به ارتجاع را زد. بت‌شکنی کرد و ریشه‌اش را زد. و هرکس که شناخت، یا پرتوی از او را دریافت و یا ذره‌یی اش را گرفت، طبعاً که مدهوش شد و چرا که نشود؟ و وای بر سنگین‌دلان یعنی خمینی‌گرایان. که میدونند این اون نیستند که او بود . ولی نونش را میخورند . نام او را می آورند اما کام خود را می‌جویند. کلمة خاتم، کلمة عشق و رحمت است. بنابراین. و این، آن چیزی است که ارتجاع بویی ازش نبرده، اصلا بویی نبرده. در ارتجاع هرچه هست، قساوت است و سنگدلی».
آخوندهای خمینی‌صفت نه‌ فقط دشمن مردم ایران بلکه لکه ای هستند تیــره‌تــریــن، و تــباهــتریــن و سیاهترین لکه بر دامان اسلام . اسلام حقیقی، انقلابی و مردم‌گرا ، اسلام محمدی، علوی، فاطمی و حسینی. . به‌همین دلیل فضیلت بسیار بزرگی است جهاد با آنها و برانداختن آنها : ذخراً وشرفاً، وکرامتاً و مزیدا. چون که در یک کلام تمامیت سوء، پلیدی و زشتی را نمایندگی میکنند.....
اولین چیز در اسلام انقلابی و تشیع انقلابی و در اسلام مجاهدین، پویایی و دینامیسم آن است. نه یک شریعت خشک و منجمد.اگر مربوط هست به هزاره‌های پیشین ، خوب ولش کنید. پس از یکطرف اجتهاد . از یکطرف سوره قدر و از‌طرف دیگر سنگسار . و به جهان گفتند و به خودشون بفرمایید این اسلام.
در زمان خودش انقلاب بسیار بزرگی بود که زن و مرد را متساوی بشناسد پیامبر، خیلی بزرگ . یا برده را انسان متساوی‌الحقوق تلقی بکند در اصل و در اساس.و این که دو‌ نوع آدم نداریم. و اینکه معیار برتری تقواست. و آن هم تقوای رهاییبخش. رهایی ، و نه جنس، رنگ و نژاد. و زن و مرد. «انّ‌اکرمکم عنداللّه اتقیکم». و روزگار را بنگرید. از نکبت و پلیدی که خدا مقرر و مقدر کرده است برای خمینی و بنو خمینی مثل بنو امیه حالا یک به یک باید بیان خودشون حرفاشون را پس بگیرند. در مورد جنگ آنطور. در‌مورد شیطان بزرگ اینطور . در‌مورد عراق هکذا . لاجرم بین مجاهدین و خمینی مردم ایران قضاوتشون رو کرده اند.

 

میلاد امام جعفر صادق (ع) ششمین پیشوای تشیع انقلابی مبارک باد


ولادت امام جعفر صادق علیه السلام در ۱۷ربیع‌الاول سال ۸۳هجری، در دوران سلطنت عبد‌الملک مروان اموی و شهادت آن حضرت به دستور دومین خلیفه عباسی، منصور دوانیقی واقع شد. به این ترتیب همزمان با پایان دوران بنی امیه و آغاز حاکمیت بنی عباس بر اثر درگیری و جابهجایی دو خلافت جور دوران مناسبی ایجاد شد که حضرت صادق طی آن توانست به تدوین و بازآموزی اصول و مبانی آیین رهاییبخش اسلام محمدی و تشیع انقلابی بپردازدطی 34 سالی که امام صادق هدایت جنبش را برعهده داشت، میراث آرمانی و فرهنگی بسیار گرانبها و بی‌بدیلی با مجاهدت و تعالیم آن حضرت فراهم آمد. آثار مکتوب شیعه مربوط به دوران حضرت صادق به ۴۰۰ جلد بالغ میشود از کلام آن حضرت است: چهار ارزش اخلاقی در پیامبران وجود دارد، نیکی، سخاوت، صبر و پایداری بر سختیهای راه و قیام برای احقاق حقوق مردم.
قیام برای احقاق حقوق مردم بر هزار حج کامل و درست برتری دارد.
لطفا به اشتراک بگذارید: