بیانیه ۱۵۰ نماینده پارلمان اروپا علیه رژیم ایران-۲۰دقیقه

بیانیه ۱۵۰ نماینده پارلمان اروپا علیه رژیم ایران-۲۰دقیقه-۴ آذر




به دلیل ایجاد بی ثباتی و نا امنی در کشورهای جهان و بویژه در کشورهای اروپایی اگر چه کمی با تاخیر ظاهرا اتحادیه اروپا نیز در برخورد با رژیم ایران سوار قطار آمریکا می شود.





اعمال تحریم علیه رژیم ایران موضوعی است که وزرای خارجه اتحادیه اروپا بر آن توافق کردند

نمایندگان پارلمان اروپا بیانیه مشترکی را صادر کردند که توسط ۱۵۰ نماینده امضا شد

آنها نسبت به وخامت وضعیت حقوق بشر در ایران وفعالیت های تروریستی رژیم ایران در بسیاری کشورهای اروپایی ابراز نگرانی کردند

ژرار دپره نماینده پارلمان اروپا گفت : « ۱۵۰نماینده اتحادیه اروپا و احزاب سیاسی برای حمایت از تظاهرات در ایران و دمکراسی در این کشور بیانیه مشترکی را امضا کردند»

مردم ایران بویژه زنان و جوانان گفته اند که رژیم ملاها را نمی خواهند و خواهان تغییر این رژیم هستند

فرانسه بعد از دستگیری یک دیپلمات ایرانی و دستگیری هسته های تروریستی این رژیم در بلژیک و برلین که می خواستند گردهمایی اپوزیسیون ایران در پاریس را هدف تهاجم قرار دهند وزارت اطلاعات رژیم ایران را لیست گذاری تروریستی کرد.

دانمارک نیز سفیر این رژیم در کپنهاگ را در اعتراض به دست داشتن عناصر تروریستی در ترور مخالفان ایرانی فراخواند.

در آلبانی نیز تروریست های رژیم تلاش شکست خورده ای داشتند و می خواستند تجمع اپوزیسیون ایران را در تیرانا هدف تهاجم خود قرار دهند.

بهزاد صفاری عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت: وزرای خارجه اتحادیه اروپا تصمیم گرفتند علیه این رژیم بخاطر نقش بی ثبات کننده اش بویژه بعد از عملیات تروریستی که در فرانسه و دانمارک داشته تحریم هایی را در نظر بگیرند .

ما در مقاومت ایران از کشورهای اتحادیه اروپا خواسته ایم تا علیه این رژیم تحریم های گسترده ای را اعمال کنند و دیپلماتهای این رژیم را از پایتخت هایشان اخراج کنند
لطفا به اشتراک بگذارید: