صادق لاریجانی کارگران معترض را به پیگرد قضایی تهدید کرد

آخوند صادق لاریجانی سردژخیم قضاییه رژیم به خط و نشان کشیدن برای کارگران در شوش و اهواز پرداخت و آنها را تهدید کرد بعنوان اخلالگر، پیگرد قضایی میشوند.


 

به گزارش خبرگزاری رسمی رژیم، آخوند لاریجانی میگوید : باید با کسانی که می خواهند به بهانه پیگیری مطالبات کارگران ، نظم کشور را برهم بزنند، برخورد شود. دشمن در پی سوءاستفاده از مطالبات است و کارگران نباید اجازه دهند که مطالباتشان، بهانه ای برای استفاده دشمنان و ایجاد بی نظمی شود.

آخوند لاریجانی همچنین تهدید کرده است که بایستی با ورود افراد بیگانه از محیط کارگری هم برخورد شود.

به گفته سردژخیم قضاییه ، دشمن در صدد بهره گیری است و کارگران نیز هیچگاه با اغتشاش، بحران و اقدامات خلاف نظم عمومی، به مطالبات خود نخواهند رسید.

یک وجهه دیگه هم داره و اون عبارت است از سوء استفاده دشمن از برخی خلاها، برخی کاستی ها اینکه بخواهند کارگرها را تحریک بکنند برای اینکه به مطالباتشون برسند نظرم رو به هم بزنند اینها هم باید باهاشون برخورد بشه. اینها در واقع ابزار دشمنند کجا تونستند در میان شلوغی و بحران و خلاف نظم مطالباتی تحصیل بشه برای کسی.

کارگران در پاسخ به چرندیات آخوند لاریجانی امروز شعار دادند : دشمن ما همینجاست ، دروغ میگن آمریکاست


به گزارش خبرگزاری رسمی رژیم ، آخوند لاریجانی در واکنش نسبت به تحریمها ، رئیس جمهور آمریکا را شیرین عقل و نادان و گاوچران توصیف کرد و بار دیگر فغان و فریاد برداشت که :  جمهوری اسلامی، خود قربانی تروریسم است و افکار عمومی جهان شاهد است، تروریست هایی که در ایران جولان می دادند ، امروز در دامان غربی ها هستند و هر از گاهی مورد استفاده قرار می گیرند.

سردژخیم قضاییه خامنه ای برای حل مشکلات رژیم بویژه مشکلات اقتصاد به بسیج ضد مردمی آویخته و افزود :  امروز، روحیه جهادی در بسیج، حلال بسیاری از مشکلات است. الگویی که عراق و سوریه از بسیج گرفتند، موجب عقب راندن دشمن شد و ما خوشحالیم که جمهوری اسلامی توانسته است با این الگوی موفق، بسیاری از مشکلات را پشت سر بگذارد. امروز هم امیدواریم بسیج در صحنه اقتصاد کشور با اقتدار ورود یابد.
لطفا به اشتراک بگذارید: