طنز موشکاف - ۵ آذر ۱۳۹۷

طنز موشکاف - ۵ آذر ۱۳۹۷


موشکاف:‌ سلام!‌ میگن طرفو تو ده راه نمی‌دادن سراغ خونة کدخدا رو می‌گرفت. حالا داستان نظام ولایته که در حالی که جیغ تفرقه افکنیاش به هواس، کنفرانس «وحدت اسلامی» برگزار می‌کنه. هاهاهاها. عظمای فلک زده هم رفته سخنرانی کرده واسه هیولاهایی مثل نوری مالکی. هاهاهاها.

 

تلویزیون رژیم – ۴ آذر


حضرت آیت الله خامنه ای همچنین به حکام برخی کشور های اسلامی گفتند نصیحت ما به شما این است که به ولایت اسلام برگردید و تحت ولایت الله قرار گیرید. زیرا ولایت طاغوت و آمریکا برای شما فایده ای نخواهد داشت.

 

موشکاف:‌ هاهاهاها. یارو صندلی خودش لقه و زمین زیر پاش میلرزه و باندای حکومتش دارن به همدیگه لقب خائن و وطنفروش میدن، بعد از این ادعاها می کنه. هاهاهاها. جالب اینه که غیر از رسانه های نظام، هیچ رسانه ای هم تحویلشون نگرفت. هاهاهاها. جیغ نظام از همین به هواس. هاهاهاها.

 

آخوند روحانی -3آذر 97


 تلویزیون رژیم ۳ آذر


شما چه نیازی به آمریکا دارید شما چه نیازی به آمریکا دارید که منابع خود را هدیه می کنید به آمریکا چه ،کسی در این منطقه دشمن شماست ما حاضریم با همه توان از منافع مردم عربستان در برابر تروریسم و تجاوزگران و ابرقدرتها دفاع کنیم همانطور که ما به کمک مردم عراق شتافتیم همانطور که ما به کمک مردم سوریه شتافتیم همانطور که ما به کمک مردم افغانستان شتافتیم همانطور که ما به کمک مردم یمن شتافتیم.از شما ۴۵۰ میلیارد دلار هم نمی خواهیم به شما اهانت هم نمی کنیم شما را برادر می دانیم

 

موشکاف:  هاهاهاها. بعله، در تشکر از همین کمک ها بود که کنسولگری نظام تو بصره رو آتیش زدن، در قدردانی از همین کمک‌هاس که هر از گاهی تو افغانستان تظاهرات علیه نظام برگزار می کنن و از همه مهمتر، بخاطر همین کمک‌هاس که دارن دم نظام ولایتو تو سوریه قیچی می‌کنن. هاهاهاهاها.

 

موشکاف: بعله، نظام ولایت واسه حفظ پاسدار بسیجی‌های گیج و ویج به اولدرم بولدورم واسه عربستان نیاز داره، اما خودشون میدونن که اوضاع نظام خیطه، به همین دلیل همین دوگانه حرف می زنه که هم باندیای خودش بهش می خندن هاهاهاها. اما از بندة موشکاف بشنوین که اینا علائم پایانی هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: