سکوت در قبال تروریسم رژیم ایران را باید شکست-۲۰دقیقه

سکوت در قبال تروریسم رژیم ایران را باید شکست-۲۰دقیقه-۶اذر


 

معاون اول کمیته روابط خارجی پارلمان اروپا سکوت موگرینی را در قبال طرح تروریستی در دانمارک محکوم کرد

نماینده پارلمان اروپا آندره ویستیسن معاون اول کمیته روابط خارجی پارلمان اروپا

حمله خنثی شده در دانمارک را که جدیدترین توطئه تروریستی رژیم ایران در اروپا است مورد اشاره قرار داد و گفت:‌ ما سکوت فدریکو موگرینی در قبال این حمله را محکوم کرده و خواستار توضیحات وی هستیم.

امیدواریم بسیاری از همکارانمان به ما در این ابتکار عمل بپیوندند تا بتوانیم رئیس و معاون پارلمان را در خلال مناظره پارلمان اروپا مورد حسابرسی قرار دهیم.

در شکایت ارائه شده این نماینده به پارلمان اروپا آمده است:

در ۳۰ اکتبر۲۰۱۸کپنهاک سرویس های اطلاعاتی رژیم ایران را به طراحی سو قصد درخاک دانمارک متهم کرد.

راسموسن نخست وزیر دانمارک گفت چنین اعمالی «کاملا غیر قابل قبول است» و «اقدامات بعدی علیه ایران در اتحادیه اروپا مورد بحث قرار خواهد گرفت» .

حملات خنثی شده در دانمارک تنها جدیدترین نمونه از سری توطئه های تروریستی امسال رژیم ایران در خاک اروپاست.

در ژانویه پلیس آلمان به ۱۰مامور مطنون رژیم ایران حمله کرد که معتقد بود مشغول جاسوسی هستند.

در همین ماه آلمان سفیر ایران در برلین را احضار کرد بعد از این که یک مرد پاکستان پذیرفت که برای ایران درمورد یک سیاستمدار آلمانی جاسوسی کرده است.

در ۱۰ اکتبر بلژیک یک دیپلمات رژیم ایران را که دارای اعتبار نامه در اتریش بود به توطئه برای یک حمله بمبگذاری در فرانسه متهم کرد.

فقط یک روز زودتر جمهوری چک حمله جاسوسی سایبری توسط حزب الله را کشف کردکه نیروی نیابتی رژیم ایران است.

علاوه بر آن بر اساس گزارشات علنی سرویس های اطلاعاتی آلمان، تهران ازمساجد بعنوان «ابزاری برای » ایران و برای «تبلیغ صدور انقلاب استفاده می کند».

۱-آیا اتحادیه اروپا تایید می کند که تروریسم دولتی ایران و گروه های شیعی مانند حزب الله که از جانب ایران عمل می کنند، تهدیدی علیه امنیت مردم اروپا ست؟

۲- چرا سرویس اقدام خارجی اروپا، علناً این توطئه های تروریستی اخیر را محکوم نکرد یا دست کم با کشورهای عضوی که هدف قرار گرفته بودند ابراز همبستگی نکرد؟ چرا سفیر رژیم ایران در اتحادیه اروپا احضار نشد؟آیا اصلاً اتحادیه اروپا برای مهار فعالیت های جنایتکارانه و تروریستی رژیم ایران در اروپا کاری می کند؟

۳- آیا اتحادیه اروپا در نظر دارد که سپاه پاسداران و حزب الله را درتمامیت آن ممنوع کند تا مانع ایران در انجام حملات بعدی در اروپا شود؟

https://twitter.com/MEPvistisen
لطفا به اشتراک بگذارید: