مایک پمپئو، تحریمها برای مقابله با تهدید رژیم ایران است-۲۰دقیقه

مایک پمپئو، تحریمها برای مقابله با تهدید رژیم ایران است-۲۰دقیقه-۶آذر


 

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا تصریح کرد آنقدر فشار تحریمها را بر رژیم ایران بالا می بریم که رفتارش را تغییر دهد. وی گفت مردم ایران از آنچه این رژیم حاکم کرده است ناراضی هستند:

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در یک مصاحبه رادیویی در پاسخ به سؤالی در مورد تأثیر و عواقب تحریها گفت:‌ هدف از تحریمها این است که تضمین کنیم ما از آمریکا در مقابل تهدیدی که رژیم ایران برای مردم در سراسر کشور ایجاد می کند، حفاظت میکنیم. می خواهیم با این تحریمها سران رژیم ایران را وادار کنیم رفتار خود را تغییر بدهند، از شلیک موشک به شهرهایی که آمریکاییها در آن هستند، دست بردارند و ساختن سیستمهای تسلیحاتی که آمریکا را تهدید میکند را متوقف کنند.

مایک پمپئو تصریح کرد که تحریمها بخش نفت و انرژی را هدف قرار داده است. این تحریمها شامل چندین جنبه مهم است که یکی از آنها تحریم نفتی است

وزیر خارجه آمریکا افزود: ما مطمئنیم مردم ایران آنچه سران این رژیم برای آنها به ارمغان می آورند نمیخواهند. به همین دلیل ما هر کاری که میتوانیم انجام میدهیم تا اطمینان حاصل کنیم مردم ایران همچنان مواد غذایی و دارو و همه چیزهایی که نیاز دارند داشته باشند تا بتوانند تصمیمات خوبی در رابطه با این رژیم بگیرند.

https://www.state.gov/secretary/remarks/2018/11/287536.htm
لطفا به اشتراک بگذارید: