هشدار خزانه داری آمریکا به کسانی که با رژیمهای سوریه و ایران معامله نفتی می کنند-۲۰دقیقه

هشدار خزانه داری آمریکا به کسانی که با رژیمهای سوریه و ایران معامله نفتی می کنند-۲۰دقیقه-۶اذر


 

خزانه داری آمریکا به کسانی که با رژیمهای سوریه و ایران معامله نفتی می کنند، هشدار داد.

دفتر کنترل داراییهای خارجی وزارت خزانه داری آمریکا همراه با وزارت خارجه آمریکا و گارد ساحلی آمریکا نسبت به ریسک تحریمهای آمریکا برای کسانی که حمل و نفت را برای رژیم سوریه انجام می دهند، این حمل و نقلها ریسک تحریمهای قابل توجهی برای نهادها و افرادی در صنعت کشتیرانی ایجاد میکند از جمله برای بیمه کنندگان، شرکت های کشتیرانی، موسسات مالی و مالکان، مدیران و گردانندگان شناورها.

ایالات متحده متعهد است که پشتیبانی غیر قانونی مالی و سایر پشتیبانیهای دیگر برای دولت سوریه را مختل کند. کسانی که انتقال نفت به بنادر تحت مالکیت رژیم سوریه را انجام می هند. کشورهایی مانند ایران و روسیه درگیر تأمین نفت برای سوریه بوده اند. افرادی که تبادلات مالی، لجستیک یا بیمه مربوط به این محموله های نفتی یا محموله های دیگر را تسهیل میکنند در معرض این ریسک قرار میگیرند که مشمول تحریمهای آمریکا شوند.

ایالات متحده و شرکای بین المللی آن ب از عادیسازی روابط اقتصادی و دیپلماتیک و تأمین مالی رژیم اسد جلوگیری می کنند چرا که این رژیم از سلاح شیمیایی استفاده کرده است.

ایالات متحده متعهد است در واکنش به جنایت های ادامه دار رژیم اسد علیه مردم سوریه این رژیم و پشتیبانان آن را از سیستم مالی و تجاری جهانی قطع کند

شرکتهای بیمه، شرکتهای کشتیرانی، موسسات مالی و دیگران که درگیر انتقال محموله های مربوط به نفت به دولت سوریه میشوند ممکن است مشمول لیست گذاری شوند. به همین ترتیب افراد و نهادهایی که آگاهانه درگیر معاملات مشخص مربوط به نفت و فرآورده های نفتی از ایران یا پشتیبانی مادی به بانک مرکزی ایران یا با سایر افراد مشخص تحریم شده ایرانی هستند مشمول تحریم خواهند شد.

ایالات متحده متعهد است که آنهایی که برای رژیم ایران و فعالیتهای شرورانه آن پشتیبانی فراهم میکنند را هدف قرار دهد

 

 

https://www.treasury.gov/resource-center/sanctions/Programs/Documents/syria_shipping_advisory_11202018.pdf
لطفا به اشتراک بگذارید: