ضرورت اخراج نیروهای رژیم ایران از سوریه-۲۰دقیقه

 ضرورت اخراج نیروهای رژیم ایران از سوریه-۲۰دقیقه-۷آذر




ایالات متحده ، در سوریه باقی خواهند ماند ،تا زمانیکه نیروهای تحت فرماندهی ایرانیها ، آنجا را ترک کنند. این تأکیدات ژنرال جک کین معاون سابق ستاد نیروی زمینی ارتش آمریکاست:

گزارش





ضرورت اخراج نیروهای رژیم ایران از سوریه

تلویزیون فاکس نیوز: آمریکا بعد از شکست داعش، با طرحی به منظور نگاه داشتن نیروها ،خودش را برای باقی ماندن در سوریه، برای زمان طولانی آماده میکند ،تا این کشور به ثبات برسد .

آمریکا همچنین خواستار این است که نیروهای تحت فرماندهی رژیم ایران ، سوریه را قبل از عقب نشینی (نیروهای آمریکایی) ترک کنند.

 ”جیمز جفری “نماینده ویژه آمریکا برای سوریه : شما نمیتوانید شکست دادن داعش را پایدار کنید ، در حالی که یک تغییر پایه ای در رژیم سوریه و در نقش رژیم ایران در سوریه که کمک زیادی به ، ظهور داعش در 2013 تا 2015 کرد، بوجود نیاید.

 از ژنرال جک کین سؤال می کنیم:

به نظر می آید ایالات متحده در حال ایجاد یک سری زمینه سازیهایی برای باقی ماندن طولانی در سوریه است ، که شامل ثبات بعد از داعش است .

آمریکا همچنین ، خواستار این است که نیروهای تحت فرماندهی رژیم ایران سوریه را ترک کنند.شما در رابطه با ماندن آمریکا در سوریه چه فکر میکنید.

ژنرال جک کین : ما توانستیم چهار چوب استراتژی خودمان در سوریه را به معنای اینکه، ( اهداف چه هستند) تغییر دهیم .

ما یک هدف نظامی ثابت که شکست داعش بود را ، داریم .

ما این خلافت و سرزمین های آنها را گرفتیم و درحال حاضر به دنبال پاکسازی مابقی آنها هستیم.

همچنین ما در تلاش هستیم که با کمک به مردم ِ این منطقه ،بخصوص مناطق جنگ زده درشرق سوریه و باز سازی ساختمانها و مدارس و فراهم کردن برق ، مطمئن شویم که داعش دیگر بر نمیگردد. این هدف اصلی است که در حال انجام است .

اما چیزی که جدید است ... این است که ما یک هدف استراتژی جدید داریم که بسیار ضروری است و آن مهار رژیم ایران و ماندن در (سوریه ) و امکان داشتن یک نفوذ ژئوپلتیکی روی رژیم اسد ، روسیه و رژیم ایران است که سرانجام به یک توافقی رسیم که شامل ترک سوریه توسط رژیم ایران برای همیشه بشود

این هدف استراتژی جدیدی است که ایالات متحده دارد.

 

 

https://video.foxnews.com/v/5969017986001/?#sp=show-clips
لطفا به اشتراک بگذارید: