طرح استیضاح علی لاریجانی در مجلس به اتهام پولشویی به حد نصاب رسید

بیست و هفت تن از اعضای مجلس رژیم خواستار رسیدگی به اقدام علی لاریجانی در ارجاع لوایح مرتبط با پولشویی به تشخیص مصلحت شدند.


خبرگزاری سپاه پاسداران نوشت: حاجی دلیگانی گفت: امضاهای استیضاح رئیس مجلس که روز سه‌شنبه با پس گرفتن امضا از سوی چند عضو مجلس از حد نصاب افتاده بود مجدد با امضای تعداد دیگری از نمایندگان، به حدنصاب رسید.

اعضای مجلس رژیم که خواهان استیضاح لاریجانی به عنوان رئیس مجلس هستند، قصد دارند با این لوایح در مجلس مخالفت کرده و آن را تغییر دهند و میگویند لاریجانی با ارجاع بدون بررسی آنها به مجمع تشخیص مصلحت، قصد دارد بهر ترتیب آنها را از تصویب بگذارند.

 

 علی مطهری نایب رئیس مجلس ارتجاع با هر گونه دخالت مجمع تشخیص مصلحت نظام در تصویب لوایح مخالفت کرد


علی مطهری در رابطه با دخالت مجمع تشخیص مصلحت در تصویب لوایح گفت :‌ برای این که مجمع تشخیص مصلحت را تبدیل به مجلس سنا بکند همانطور که تو برنامه شان هم هست متاسفانه می ‌خواهند گسترش بدهند اختیارات خودشان را؛ آمدند خودشان را به عنوان یک شورای نگهبان دوم قرار دادند که ما هم اینها را منطبق می‌کنیم بر سیاست‌های کلی، ما هم مثل شورای نگهبان نظر میدیم خوب شما بیخود نظر میدهید اصلاً شما حق چنین کاری را ندارید و تا حالا هم شده اشتباه بوده تا حالا هم اشتباه بوده باید جلوی این کار گرفته شود
لطفا به اشتراک بگذارید: