طنز موشکاف - ۹ آذر ۱۳۹۷

طنز موشکاف - ۹ آذر ۱۳۹۷


موشکاف:‌ سلام و صد سلام به شماها که تو پیچ و واپیچ خبرای سیاسی دنبال موشکافی هستین. هاهاهاها. موندم امروز چیو واستون موشکافی کنم، حرفای عظما رو که گفته نظام ولایت قصد جنگ نداره و فراموش کرده که قبلا گفته بود اصلا تهدید جنگ نیست، یا حرفای شیخ فری که بدجوری توهم زده. هاهاهاها. عظما رو میذارم واسه فردا و امشب پنبة حرفای شیخ فریو میزنم. هاهاهاها.

آخوند روحانی – ۷ آذر


خوشبختانه در این یکی دو ماه اخیر تلاش پیگیر بسیار خوبی از طرف مسئولین مربوطه بود مردم تا حدی احساس آرامش می‌کنند اما همانطور که میدانیم هنوز مردم مشکلاتی دارند که امیدواریم در بودجه امسال برای سال آینده به بخش مهم این مشکلات پرداخته بشه و مردم با آرامش بیشتری انشاءالله زندگی روزمره خودشان را داشته باشند و همه در این زمینه همدیگر را یاری و کمک کنیم تا بتوانیم از این مقطع عبور کنیم.

 

موشکاف: هاهاها. معلوم نیست ساقیش کی بوده که اینطور توهم زده. هاهاهاها. آرامش؟! نکنه ۲۵- ۳۰ روز تظاهرات کارگرای فولاد اهواز و نیشکر هفت تپه رو میگه. هاهاهاها. البته درست میگه که اگه یه کمک و یاری جمعی باشه کلا علی کل از این مقطع عبور می کنیم. منظورمو میگیرین که! کمک و یاری جمعی واسه کارگرای فولاد و نیشکر. واسه قیام. هاهاهاها. عبور از این مقطع هم یعنی عبور از نظام. هاهاهاها.

 

هیچ راهی نداریم ما برای سال آینده جز اینکه تولید رو فعال کنیم اشتغال اضافه کنیم با توجه به اینکه خوب این فشارها گاهی اشتغالها رو کم میکنه باید حواسمان جمع باشد تورم رو باید کنترل بکنیم اینها را اینها جزو برنامه های اساسی ما برای سال آینده هست ما باید در کالاهای اساسی همچنان به فکر مردم باشیم اقشار کم درآمد را یاری بکنیم اینها اصول دولت در بحث بودجه خواهد بود».

موشکاف:  هاهاهاها. رو که نیست سنگ پای قزوینه. بجای امید درمانی رو آورده به باید درمانی. هاهاهاها. میگن تو جمع موشا جلسه گذاشتن که با گربه مقابله کنن و به این نتیجه رسیدن یه زنگوله بندازن گردنش که هر وقت خواست بیاد همه بفهمن، بعد سوالشون شد حالا کی زنگوله رو بندازه گردن گربه. هاهاهاهاها. حالا داستان نظام ولایته، میگه تولید و اشتغال، کی این کارا رو بکنه، نظام ولایت؟‌! هاهاهاها.

 

نوبخت - تلویزیون رژیم ۷ آذر


راجع به منابع، این نکته را از من فقط داشته باشید منابعمان را تلاش کردیم بدقت انتخاب بکنیم بی جهت یک منابع واهی را معرفی نکنیم که برای او هم هزینه بتراشیم و بعد نتوانیم در طول سال آنرا تحقق ببخشیم

 

اینها را برحذر می دارم از اینکه بخواهند تحریک بکنند؛ ما یک مقدار پول محدود داریم اینکه بگویند سازمان برنامه و بودجه آنجا پول را کم داده خب ما که از خدامون میخواهد خیلی زیاد بدهیم اما ما یک دستگاه که نداریم دستگاههای مختلف است من استدعا میکنم از رسانه ها تو این شرایط تحریم اجازه ندهند که بعضی از افراد هر چند از روی دلسوزی تحریک بکنند بخشها را که مطالبه بیشتر بکنند».

موشکاف: هاهاهاها. یارو نوبخت، بدبختیای نظام ولایتو ریخت رو صفحه. میگه آهی در بساط نیست، تحریم نظامو خفه کرده. هاهاهاها. بعد هم ترس و لرزش رو از تحریک نشون میده. هاهاهاها. تحریک به چی؟ به تظاهرات مثل کارگرای هفت تپه و فولاد که حقشون رو فریاد می کنن. تحریک به قیام. اوخ اوخ چه شود! هاهاهاها. بچه‌های قیام یه وقت تحریک نشینا. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: