طنز موشکاف -۱۰ آذر۱۳۹۷

طنز موشکاف -۱۰ آذر۱۳۹۷


موشکاف: سلام! و صدهزار سلام داغ به همیاران عزیزیم که از دیروز تا امروز همین طور دارن گل می کارن و گل می ریزن. همین طور دارن حماسه خلق می کنن. ماشاءالله هزار ماشاءالله. رژیم هیچی ازش نمونده با این گلریزان شما. دست مریزاد.

بی خود نیس باندای نظام رفتن تو رینگ بوکس و بیرونم نمیان. یعنی نمی تونن بیان. یکیش رینگ بوکس اف ای تی اف که توش هی می رن به رینگ بعدی و تمومی نداره هاهاهاها. دلواپسا یه طرف، باند شیخ فری اون طرف. هاههاها. دلواپسا تلاش میکنن یارو ظریفو استیضاح کنن که دیگه از اون غلطا نکنه. هاهاهاه. منظورم اعتراف سنگین به پولشویی تو نظامه. هاهاها. تازه! واسه استیضاح لاریجانی هم امضا جمع میکنن. هاهاهاها.

روزنامة حکومتی ایران -۷ آذر

«در طرح استیضاح علی لاریجانی یک موضوع مورد اشاره و اعتراض واقع شده است؛ نظر رئیس مجلس (علی لاریجانی) درباره ایرادات هیأت به دو لایحه پالرمو و اصلاح قانون مبارزه با پولشویی. جایی که علی لاریجانی با وجود خواسته شورای نگهبان و هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، این لوایح را بدون بررسی مجدد در کمیسیون و صحن مجلس به مجمع تشخیص مصلحت نظام برگرداند. حالا استیضاح کنندگان علی لاریجانی معتقدند که او بدون اطلاع مجلس و برخلاف اصل 112 قانون اساسی این کار را انجام داده و این یعنی نقض سوگندی او برابر ماده ۱۶ آیین‌نامه».

موشکاف: هاهاهاها. عجب طویله ایه! هاهاهاها. بهتره بگم عجب خر تو خریه این مجلس نظام. هاهاهاها. بیچارگی نظام سر اف ای تی اف اونقدر بالا گرفته که حتی تی وی ریش هم بهش انعکاس داد. هاهاهاها. یه برنامه گذاشتن که دو تا از تشخیص مصلحت نظام اومده بودن و یارو علی مطهری از مجلس. این بکش، اون بکش. هاهاهاها.

تلویزیون رژیم ۶ آذر


این هیئت برای این که مجمع تشخیص مصلحت را تبدیل به مجلس سنا بکند همانطور که تو برنامه شان هم هست متاسفانه می ‌خواهند گسترش بدهند اختیارات خودشان را؛ آمدند خودشان را به عنوان یک شورای نگهبان دوم قرار دادند که ما هم اینها را منطبق می‌کنیم بر سیاست‌های کلی، ما هم مثل شورای نگهبان نظر میدیم خوب شما بیخود نظر میدهید اصلاً شما حق چنین کاری را ندارید و تا حالا هم شده اشتباه بوده تا حالا هم اشتباه بوده باید جلوی این کار گرفته شود».

موشکاف: هاهاهاها. یه شوربای نگهبان کم بود، میخوان یکی دیگه دست و پا کنن بشه دو تا. هاهاهاها. اما اون «بیخود نظر میدین» رو خوب اومد. با همین فرمون که برن از این بیخود میکنیدا بیشتر خواهیم شنید، هاهاهاها. اما ببینین این وسط چی زده بیرون. هاهاهاها.

یاسر جبراییلی – ۶ آذر


«جریان لیبرال پس از ناامیدی از براندازی ساختاری، رو به براندازی رفتاری آورده و راه آن را، بی‌خاصیت سازی جایگاه ولایت فقیه در جمهوری اسلامی و تقلیل نقش ولی به پاپ می‌داند».

موشکاف: هاهاهاها. میگه براندازی ساختاری و رفتاری. هاهاهاها. بابا ول معطلی. بچه های قیام دنبال براندازی کل نظامن. ساختار و رفتار و ولایت فقیه و هاهاهاها خلاصه سر تا پای نظام باید براندازی بشه. هاهاهاها. بچه های قیام! وقتشه ضرب شستی بهشون نشون بدین که برق از سه فازشون بپره. هاهاهاها. زیاد منتظرشون نذارینا. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: