طنز موشکاف - ۱۱ ۰۹ ۱۳۹۷

طنز موشکاف - ۱۱ ۰۹ ۱۳۹۷


 موشکاف:  سلام! سلام و درود خاص موشکاف به شما همیاران سیمای آزادی که تو این گلباران گل کاشتین. هاهاهاها. بنازم این مقاومتو که همیارایی مثل شما داره. بعله. نظام ولایت داره تو تحریما خفه میشه و راه نفسش بند اومده، اون وقت همیارا رو ببین که اینطوری گلبارون می‌کنن. هاهاهاها. دمتون گرم! زنده باشین!

 موشکاف:  و اما موشکافی! میخوام یه سر بریم طویلة مجلس نظام ببینیم این گاو و گوساله ها چی چی نشخوار میکنن. هاهاها.

حسن خسته بند – مجلس ارتجاع – ۷آذر


در این مقطع از انقلاب کشور نیاز به آرامش دارد با هر تفکر و سلیقه ای و هر کس غیر از آن تلاش نماید و جلوتر از رهبری حرکت کند در انحراف بوده که اگر خود را اصلاح نکند باید از قطار انقلاب پیاده شود

موشکاف: هاهاهاها. کدوم قطار؟ مثل اینکه همین گاری شکستة نظامو میگه که هر روز یه جاش وا میره و می ریزن ازش. هاهاهاها. اما ببینین منظورش کیه.

به جناب آقای دکتر روحانی هشدار میدهم اشتغال اشتغال که دغدغه بیش از 90 درصد خانواده هاست البته اشتغال پایدار نه هفته ای چهار ساعت که خودمان را گول بزنیم؛ باور بفرمائید نمایندگان در مقابل جوانان و خانواده های حوزه انتخابیه خود در خصوص بحث بیکاری شرمسار و خجالت زده هستند اوضاع اشتغال بسیار حادتر و بحرانی تر از آن است که شما فکر میکنید

موشکاف: هاهاهاها. اولش که اعتراف میکنه که دارن سر خودشون گول میمالن. هاهاهاها. بعدش هم میگه خجالت زده هستن. هاهاهاها. کارگزاران نظام و خجالت؟! هاهاها. نه بابا! از این حرفا نیست، یارو می‌بینه کلاش پس معرکه اس و لشکر جوونای بیکار میرن سمت قیام، از ترس کلاشو چسبیده باد نبره. هاهاهاها.

 

فریده اولاد قباد – مجلس ارتجاع – 7آذر


اعمال تحریمهای یک جانبه و خصمانه آمریکا علیه ایران در پی اعلان خروج آمریکا از برجام توسط ترامپ عدم قطعیت و بی اعتمادی های پیچیده ای را بوجود آورد که باعث طرح مسائل کلیدی و راهبردی مهمی شده است.

 چهارم ضعف اروپا و سایر قدرتها در خنثی سازی آثار تحریمهای ماه ژانویه و اما امید اصلی سناریوهای اعلام فشار بر ایران شکست خط مقاومت اقتصادی اجتماعی کشور پیش از بازیابی ظرفیت زیر ساخت هسته ای کشور و استفاده از فشارهای اجتماعی در پرتو فشارهای تحریمی است.

 

جای معلم در زندان و در خط مسافرکشی نیست جای معلم در کلاس درس است


موشکاف: هاهاهاها. بعله، رویای هسته ای نظام نقش بر آب شد و حالا که افتادن تو هچل و بچه های قیام هم کوتاه بیا نیستن، اینا شدن ژست دفاع از اقشار محروم و معترض رو هم میگیرن. هاهاهاها. نه آقاجون! ممکنه سر خودتون گول بمالین، اما سر مردم نمی تونین! هاهاهاها.

 

 عباسعلی پورباقرانی –مجلس ارتجاع – 7آذر


تورم و گرانی بی حساب و کتاب افسارگسیخته و غیر قابل توجیه مردم را عصبی میکند سیاستهای غلط و شتابزده که مردم را نمونه آزمایش و خطا میکند قابل تحمل نیست

 در برابر سیل جوانان بیکار در حوزه انتخابیه در برابر فارغ التحصیلان رشته های مهندسی و سایر رشته ها دختران بیکار و تحصیلکرده پدران و مادرانی که فرزندان خود را به امید رهسپار مراکز دانشگاهی کردند و مدتهاست در جلوی چشمان پدر و مادر از بیکاری دچار افسردگی شده اند چه بگویم

موشکاف: هاهاهاها. میگه چی بگم؟ خب بگو غلط کردم، شکر خوردم که شدم عضو مجلس نظام. یه ذره از دزدیات بگو! یه ریزه پتة سایر مجلسیا رو بریز رو آب. ۴تا کلیپ از دزدیای سپاه پر کن. هاهاهاها. بازم سوالته که چی بگی؟! تمام علل بیکاریا همیناس. بعله. زورش که زور باشه اینا به صرافت می افتن. هاهاهاها. حالا از این خبرا زیادتر هم میشه. فعلا خدانگهدار.

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: