تروریسم اینترنتی رژیم ایران-۲۰دقیقه

 تروریسم اینترنتی رژیم ایران-۲۰دقیقه-۱۲آذر


 

هکرهای رژیم ایران به دنبال دزدیدن اطلاعات کمپانی تندرستی شیکاگو بودند. گزارشی از ای بی سی نیوز:

گزارش

تروریسم اینترنتی رژیم ایران

مقامات فدرال آمریکا می گویند شاهد شدیدترین شکل رشوه گرفتن دیجیتالی در قرن بیست و یکم هستند

دو مرد در ایران، کامپیوترهای یک کمپانی را، تا زمانی که ما به ازای از قفل خارج شدن آنها( پول) پرداخت نشود به گروگان گرفته اند .

گزارشگر ای بی سی با یکی از قربانیان اصلی، شرکت ” آلسکریپت “ ALSEKREPETشرکت فناوری مراقبت های بهداشتی که مقرش در مرکز تجاری شیکاگو است گفتگویی انجام داده است.

(هکرها ) شش کامپیوتر، مربوط به شرکت های تجاری مراقبت های بهداشتی را آلوده کرده بودند و در سراسر کشور به توانایی این شرکت ها ،برای فراهم کردن مراقبت های بهداشتی به بیماران و مجروحان ، آسیب رساندند.

بر اساس همه اسناد کمپانی شیکاگو در اواسط ژانویه مورد حمله سایبری قرار گرفت که مشترکان مراقبت های بهداشتی را از دسترسی به داده های پزشکی محروم کرد .

بر اساس اعلام جرم فدرال ، هکرها، تمامی کامپیوترهای شرکت ” آلسکریپت “ را مابه ازای درخواست پول زیاد به گروگان گرفته اند تا کلیدهای رمز گشا را در اختیار ( شرکت ) قرار دهند .

فرامرز شاهسوندی و محمد مهدی شاه منصوری متهم به نصب کردن ” باج افزار ِ SamSam “ بر روی حداقل دویست قربانی هستند که شامل 6 ( سهام دار) در (ایالت ایلی نویز ) است که بدترین صدمات را متحمل شده اند.

اگر چه میلیونها دلار پرداخت شده است ولی امروز مقامات اف بی آی از قربانیان درخواست کرده اند که تسلیم نشوند ، زیرا میگویند این ( پرداخت پول) حملات بیشتری را تشویق میکند .

” یک عضو از اف بی آی“: پرداخت شما ، به معنای این نیست که این جنایت کاران کاری را که امروز بطور واقعی گفته اند را انجام دهند “.

یک سخنگوی السکریپت در شیکاگو گفت تمایلی به افشای میزان پولی را که به هکرها پرداخت کرده است ندارد.

امنیت داده ها در صنعت مراقبت های بهداشتی بسیار اهمیت دارد و شرکت ”آلسکریپت “ برای حفاظت از اطلاعات مشتریان و بیماران اختصاص یافته است .

شرکت ”آلسکریپت “ با یک دادخواهی از جانب شکایت دولت فدرال در شیکاگو مواجه است و ادعا میکند این کمپانی ، سیستم های ”کلوود“cloud و اطلاعات آن را مانیتور و حفاظت نکرده است .

https://abc7chicago.com/iranian-hackers-wanted-for-hijacking-chicago-health-data-company/4783980/
لطفا به اشتراک بگذارید: