کارگران ایران بر سرکوب رژیم آخوندی پیروز می‌شوند-۲۰دقیقه

 کارگران ایران بر سرکوب رژیم آخوندی پیروز می‌شوند-۲۰دقیقه-۱۲آذر


 

العرب مصر گزارشی از اعتراضات کارگری در ایران منتشر کرد. اعتراضاتی که نزدیک به یک ماه است در هفت تپه و اهواز ادامه دارد و همه توطئه های رژیم با پایداری و هوشیاری کارگران به شکست انجامیده است:

گزارش

کارگران ایران بر سرکوب رژیم آخوندی پیروز می‌شوند

بیش از یک ماه است که اعتصابات و اعتراضات و تظاهرات در شهرهای ایران متوقف نشده است و برغم اینکه رژیم ایران هر تدبیری را برای سرکوب این اقدامات بکار گرفته است اما کارگران ایران (نه تنها) عقب ننشستند بلکه اعتراضات آنها گسترش بیشتری یافته و شعارهایشان رادیکالتر شده است.

کارگران موفق شدند که به چندین دستاورد مهم نائل شوند.

در رأس این موفقیتها ادامه اعتصاب برغم سرکوب(رژیم) ایران است. تلاشهای نیروهای امنیتی برای اجرای طرحهای فریب و دسیسه و جازدن اعضای خود در صفوف تظاهر کنندگان و وعده های دروغین، موفقیتی بدست نیاورده است.

علاوه بر این کارگران موفق شدند در سراسر ایران احساس همبستگی بوجود بیاورند. دانشگاههای تهران و بابل و زندانیان و شرکت واحد اتوبوس رانی در تهران و بازاریان هم حمایت کردند.

کارگران موفق شدند از طریق هواداران سازمان مجاهدین خلق در خارج ایران حمایت بین المللی بدست بیاورند که در حال حاضر یک برگ قدرتمند فشار علیه رژیم آخوندی است. تعداد زیادی از سندیکاها و اتحادیه های کارگری و صنفی در مناطق مختلف جهان حمایت خود را از کارگران معترض در ایران اعلام کرده اند که بارزترین آن سازمان بین المللی کار است.

کارگران همچنین توانستند دولت ایران را مجبور کنند بعضی از خواسته هایشان را برآورده کند که مهمترین آن پرداخت دوماه حقوق عقب افتاده بود کما اینکه کارگران بازداشتی باستثناء یک یا دو نفر آزاد گردیدند.

مهمترین دستاورد کارگران در ایران اشراف محیط کارگری در کشور به قدرت و قدرت همبستگی خود بود که می‌تواند یک پشتوانه ملی بزرگ برای آنها و جنبش انقلابی عمومی مردم ایران باشد.

 

 https://bit.ly/2rbTI4k
لطفا به اشتراک بگذارید: