گزارش خبری:نمودی ازماهیت تروریستی رژیم ونمایش دیگری ازبن بست-۹۷.۹.۱۲

گزارش خبری:نمودی ازماهیت تروریستی رژیم ونمایش دیگری ازبن بست-۹۷.۹.۱۲


رژیم آخوندی در حضیض بحرانهایی که از درون و بیرون احاطه‌اش کرده‌اند، اقدام به برگزاری نمایش رنگ‌باختة سالانه‌یی تحت عنوان فریبکارانة «وحدت اسلامی»، اما با محتوای تفرقه‌اندازی و صدور ارتجاع و تررویسم در منطقه برگزار کرد. در این کنفرانس که بنا به ادعای رژیم یکصد تن از مزدوران رژیم از کشورهای مختلف جهان شرکت دارند، آدمکشان بدنامی مانند نوری مالکی که دستانش به خون دهها هزار عراقی آغشته است دیده می‌شود.

 

امروز مزدوران برون مرزی رژیم و شرکت کنندگان نمایش موسوم به کنفرانس وحدت اسلامی در بیت خامنه‌ای حاضر شدند و ولی فقیه ارتجاع برای آنها سخنرانی کرد. وی در سخنان خود در حضیض ضعف و شکست، از قدرت و پیروزی دم زد و در نهایت منفوریت و انزوای منطقه‌یی و بین‌المللی از وحدت و همدلی دم زد و گفت: امروز برخی کشورهای منطقه به جای ولایت «الله» از آمریکا تبعیت میکنند. آمریکا هم بنا به طبع استکباری خود، آنها را تحقیر میکند/ چرا باید حکام اسلامی در حرکت جنایت آمیز علیه فلسطین و مردم یمن همراه شوند؟ این حکام مطمئن باشند که پیروزی با مردم فلسطین و یمن است.

 

امروز برخی کشورهای منطقه به جای ولایت «الله» از آمریکا تبعیت میکنند. آمریکا هم بنا به طبع استکباری خود، آنها را تحقیر میکند/ چرا باید حکام اسلامی در حرکت جنایت آمیز علیه فلسطین و مردم یمن همراه شوند؟ این حکام مطمئن باشند که پیروزی با مردم فلسطین و یمن است.

 

در شرایطی که قیام توده‌های مردم به جان آمده از فساد و جنایت رژیم، زمین را زیر پای آخوندهای حاکم به لرزه درآورده و باندهای درون رژیم دارند یکدیگر را از هم می‌درند و یکدیگر را خائن و وطنفروش و جاسوس آمریکا و انگلیس و اسراییل می‌نامند و تا پای حذف فیزیکی یکدیگر پیش رفته‌اند، خامنه‌ای نظامش را «یک نسخه پیشرفت برای دنیای اسلام» نامید و گفت« « وحدت و یکدلی و یک‌زبانی را تنها راه غلبه دنیای اسلام بر توطئه‌ها»ست.

 

یک نسخه پیشرفت برای دنیای اسلام است.


رهبر انقلاب اسلامی در پایان، وحدت و یکدلی و یک‌زبانی را تنها راه غلبه دنیای اسلام بر توطئه‌ها
آخوند روحانی هم در حضور خامنه‌ای و هم روز گذشته طی سخنرانی خود در کنفرانس سالانة موسوم به وحدت اسلامی، در سخنان ضد و نقیضی از یک طرف با منت‌کشی خطاب به عربستان سعودی گفت «ما شما را برادر می‌دانیم» و از طرف دیگر این کشور را به‌خاطر روابطش با آمریکا مورد حمله قرار داد.

 

آخوند روحانی -3آذر 97


5 شما چه نیازی به آمریکا دارید شما چه نیازی به آمریکا دارید که منابع خود را هدیه می کنید به آمریکا چه ،کسی در این منطقه دشمن شماست ما حاضریم با همه توان از منافع مردم عربستان در برابر تروریسم و تجاوزگران و ابرقدرتها دفاع کنیم همانطور که ما به کمک مردم عراق شتافتیم همانطور که ما به کمک مردم سوریه شتافتیم همانطور که ما به کمک مردم افغانستان شتافتیم همانطور که ما به کمک مردم یمن شتافتیم.از شما ۴۵۰ میلیارد دلار هم نمی خواهیم به شما اهانت هم نمی کنیم شما را برادر می دانیم

در رابطه با این مواضع متناقض و اظهارات ضد و نقیض، یکی از مهره‌های باند اصلاح طلبان به نام زیدآبادی، نوشت: « حسن روحانی در سخنان امروز خود ضمن بیان کنایه‌های تند و آبداری به سعودی‌ها در آخر خطاب به آنها گفت؛ از ما نترسید؛ ما برادر شما هستیم؛ ما در کنار شما هستیم!

روحانی با این سخنان، قصد ارسال چه پیامی به عربستان دارد؟ اگر قصدش جلب توجه آن کشور برای بهبود روابط دو کشور است؛ پس آن همه طعنه و کنایه برای چیست؟ و اگر منظورش محکوم کردن آنها به دلیل نوع رابطه‌شان با آمریکاست؛ روی چه حسابی می‌گوید در کنار و برادر آنهاست؟».

زیدآبادی تصریح کرد: «این نوع بیانات شاید به کار افراد بدون مسئولیت دولتی بیاید؛ اما یک مقام رسمی باید قالب پیام خود را با محتوای پیامش به طرف مقابل، هماهنگ و سازگار کند و گرنه تیرش به کلی به خطا می‌رود».
لطفا به اشتراک بگذارید: