اعتراض دانشجویان دانشگاههای تهران- سهند تبریز- سیرجان-کرمانشاه

تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سهند تبریز

در دانشگاه صنعتی سهند تبریز نیز دانشجویان در اعتراض به پاسخ منفی کارگزاران رژیم به مطالباتشان، دست به اعتراض زده و سینی های غذای خود را روی زمین چیدند و دست به تجمع اعتراضی زدند.

 

:تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی تهران

دانشجویان در دانشگاههای علامه طباطبایی در تهران، علوم پزشکی سیرجان و رازی کرمانشاه در جلساتی که به مناسبت روز دانشجو برگزار کردند از اعتراضات و مطالبات کارگران حمایت کرده و خواستار آزادی کارگران زندانی شدند.

دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی علامه طباطبایی روز دوشنبه ۱۲ آذر در اعتراض به حضور ماموران اطلاعات در ساعات اداری در میحط دانشگاه و همکاری با حراست برای ایجاد فضای ترس و ارعابو تهدید به دستگیری دانشجویان اقدام به تجمع نمودند.

 

تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سیرجان

در سیرجان نیز دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی سیرجان در اعتراض به وضعیت بد غذایی تجمع کردند. دانشجویان سینی های غذای خود را در این حرکت اعتراض روی زمین چیدند.

 

تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه

در کرمانشاه هم، جمعی از دانشجویان دانشگاه رازی بمناسبت روز دانشجو در یک تجمع اعتراضی با بدست گرفتن پلاکاردهایی، حمایت خود را از کارگران زندانی و مطالبات و اعتصاب کارگران اعلام کردند. دانشجویان با شعارهایی همچون دانشجو، کارگر، معلم، اتحاد اتحاد بر ضرورت همبستگی تاکید کردند.
لطفا به اشتراک بگذارید: