ـ هشدار نسبت به برنامه موشکی رژیم ایران-۲۰دقیقه-۱۳آذر

 هشدار نسبت به برنامه موشکی رژیم ایران-۲۰دقیقه-۱۳آذر


 

جیمز متیس وزیر دفاع آمریکا نسبت به آزمایش موشکی رژیم ایران و تهدیدهای آن هشدار داد:

گزارش

هشدار نسبت به برنامه موشکی رژیم ایران

خبرنگار فاکس نیوز:

وزیر پمپئو بیانیه ای صادر کرد که در آن آمده بود رژیم ایران یک موشک بالستیک با چند کلاهک جنگی مستقل را ازمایش کرده است. شما در رابطه با این شلیک چی میتوانید به ما بگویید؟ و شما به تهدید از جانب رژیم ایران چه نمره ای میدهید مثلا در مقایسه با تهدید کره شمالی؟

وزیر دفاع آمریکا جیمز متیس: ایران نمونه جالب رژیمی است که به بهترین منافع مردم خودش توجه نمیکند. آنها در این نقطه یک آرمان (افراطی) دارند. آنها اقداماتی انجام میدهند، اقدامات مستمر، که عملا مردم خودشان را در موضع بدتری قرار میدهد.

تهدید رژیم ایران چند وجهی است، و قطعا آنچه آنها با این شلیک انجام داده اند محتوای قطعنامه شورای امنیت ملل متحد را نقض میکند. قطعنامه ای که به آنها میگوید این نوع شلیکها را انجام ندهند. این بیانگر این است که بهترین تلاشهای ما برای وادار کردن آنها به دست برداشتن از حمایت تهاجمی از تروریسم ناموفق بوده است. کما اینکه تلاش سازمان ملل برای متوقف کردن آزمایش موشکی آنها ناموفق بوده است.

اگر با تهدید رژیم ایران به ویژه در سطح منطقه برخورد نشود وضع بدتر خواهد شد.

در صورتی که ابزارهای دیپلماتیک کار نکرد، به میزان بیشتری میتوانیم همه را متحد کنیم تا با رژیم ایران مقابله کنیم، ما باید این کار را بکنیم.

ما باید با کشورهای منطقه کار کنیم تا جلو شرارتهای رژیم ایران را بگیریم.

رژیم ایران با نیروهای نیابتی خود مانند حزب الله در لبنان چه کار میکند. شما دیده اید که آنها در سوریه چکار کردند تا یک آدم کش را در قدرت نگه دارند و وی امروز در قدرت نمیبود در صورتی که رژیم ایران کمک نمیکرد.تکرار میکنم، ما هیچ مشکلی با مردم ایران نداریم؛ مسأله رژیم ایران است
لطفا به اشتراک بگذارید: