می‌ایستیم می‌میریم حق‌مان را می‌گیریم - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره۵۶

می‌ایستیم می‌میریم حق‌مان را می‌گیریم - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره۵۶ -۱۳آذر۱۳۹۷

با سلام، و آرزوی سلامتی برای همه بینندگان عزیز مجله اجتماعی –اقتصادی. این روزها، صحنه‌های همبستگی ملی، با زیباترین جلوه‌های آن مجدداً در حال شکل‌گیری است. صحنه‌هایی که پیوستگی عمیق مردم با یکدیگر رو، در برابر فاشیسم آخوندی به روشن‌ترین شکل نشان میده. مردمی که نان و غم و شادی‌شون را در جریان اعتصابها با همدیگر تقسیم می‌کنند. برنامه امروز مجله را ابتدا با اخبار تقدیم حضورتان میکنیم .

اخبار:


غارتگری به اسم واگذاری شرکتها به خصوصی سازی


علیرضا محجوب سرکرده ارگان سرکوبگر کارگران موسوم به خانه کارگر اعتراف کرد: هفت تپه، تنها یکی از هزاران موردی است که شما می‌شناسید. من می توانم لیست دوهزارتایی از این واگذاری‌ها به شما بدهم که همه دارای اشکالات اساسی هستند. و دیر یا زود گریبان این کشور را خواهند گرفت. شرکت دولتی چیت سازی تهران تعطیل شده و البته شرکت ارج، آزمایش و مواردی از این دست کم نیستند.

تمام کش کردن بیماران سرطانی توسط وزارت بهداشت رژیم


به دنبال حذف داروهای شیمی درمانی از شمولیت بیمه توسط وزارت بهداشت حکومت آخوندی، خبرگزاری حکومتی ایلنا به فرمان مرگ کارگران اعتراف کرد و نوشت:کارگری که دستمزد ماهانه‌اش کفاف نیازهای اولیه معیشت را نیز نمی‌دهد، چگونه می‌تواند از پس هزینه‌های داروهای شیمی درمانی بربیاید. این مساله نهایتاً طبقه کارگر را به سمت داروهای بی‌کیفیت سوق خواهد داد و عملاً فرمان مرگ دادن به قشر ضعیف کشور محسوب می‌شود.

گران شدن ۲۸.۳ درصدی سبد درمان کارگران


یک خبرگزاری حکومتی: تحمیل هزینه به خانواده‌های کارگری و اعمالِ سیاست‌های غلط، موجب شده که به اعتراف فرامرز توفیقی، عضو ارگان حکومتی شورای اسلامی کار، هزینه‌های درمان سبد خانوار در مهر امسال نسبت به مهر سال گذشته ۲۸.۳ درصد، افزایش قیمت داشته باشد.

فروپاشی زندگی کشاورزان اصفهان نتیجه ۱۸ سال دزدی و غارت حقابه‌ها توسط حکومت


عضو نظام صنفی کشاورزی استان اصفهان: وزارت نیرو با واگذاری حقآبه کشاورزان، فروش مال غیر کرده است. ۱۸ سال است که این امر موجب تعطیلی کار و معاش کشاورزان شده است. آنها هزاران مشکل در حیات‌شان پیدا کرده‌اند.

کارگران با سابقه نیز امنیت شغلی ندارند


یک از رسانه های حکومتی در گزارشی نوشت : کارگر هیچ اطمینانی ندارد که شغل فعلی او تا چه زمانی پابرجاست. متاسفانه کارگرانی که حتی با 25 سال سابقه در جایی مشغول کار هستند قراردادهای یک ساله امضا می‌کنند و به عنوان کارگر دائمی استخدام نشده‌اند‌.

گزارش « می ایستیم میمیریم، حق مانرا میگیریم »


بحران آب در حکومت غارتگران ، که به یقین بر اثر سیاست های مخرب، و وجود باند های مافیایی رژیم آخوندی است، که نتیجه آن به بروز تنگناهای شدید در بسیاری از مناطق کشور از جمله کشاورزان محروم اصفهان بالغ شده . به این گزارش توجه کنید .

گزارش دوم « کشاورزان اصفهان: حقابه را میگیریم»


بحران آب در حکومت غارتگران که به یقین محصول سیاست های مخرب، سوء مدیریت، وجود باند های مافیایی و غارت آبهای زیرزمینی و روی زمینی کشور از سوی رژیم آخوندی است، اکنون به بروز تنگناهای شدید در بسیاری از مناطق کشور از جمله کشاورزان محروم اصفهان منجر شده . به این گزارش توجه کنید .

هفت تپه سراسر فریاد اعتراض است و تنها نیست – ری‌توئیت

بیست و سومین روز اعتصاب کارگران گروه ملی صنعتی فولاد اهواز و حمایت دانشجویان هنر از کارگران فولاد و هفت تپه+ فیلم
لطفا به اشتراک بگذارید: