دیدار هیأت پارلمانترهای آلبانی با خانم مریم رجوی




عصر روز سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷، هیاتی از پارلمان آلبانی، به ریاست آقای ادی پالوکا، نایب رئیس پارلمان، با مریم رجوی، در آلبانی ملاقات و دیدار کردند.




در این ملاقات هم‌چنین ۵تن از نمایندگان پارلمان آلبانی، آقایان ادموند اسپاهو، اندری هاسا و جِمال جونکشی، و خانم‌ها گریدا دوما و والنتینا دوکا، حضور داشتند.
ادی پالوکا، نایب رئیس پارلمان آلبانی، در این دیدار گفت نه تنها ما در پارلمان بلکه عموم مردم آلبانی از حضور مجاهدین در این جا خوشحال هستند. ادموند اسپاهو نماینده پارلمان گفت: شجاعت و اراده و پایداری شما یک نمونه تاریخی است و به‌همین خاطر حمایت‌های بین المللی از مقاومت شما هر روز زیادتر شده است.
گریدا دوما نماینده دیگر پارلمان آلبانی گفت: برای ما افتخار است که به شما خوش آمد بگوییم، ما همه در آلبانی از حضور شما در اینجا حمایت می‌کنیم. به‌خاطر اینکه شما ارزش‌های آزادی و دموکراسی را نمایندگی می‌کنید. شما ارزش‌های اصیل انسانی در اسلام را احیا کرده و علیه اجبارات مذهبی بپاخاسته‌اید.
والنتینا دوکا، در این دیدار گفت: ما از شما به‌خاطر تمامی کارهایی که برای آزادی ایران و به‌خصوص حقوق زنان کرده‌اید، متشکریم.
اندری هاسا، با اشاره به این که ما همیشه اخبار ایران و قیام‌ها را دنبال می‌کنیم، تأکید کرد: ما به‌طور فعال از جنبش شما حمایت می‌کنیم.
جمال جونکشی، نماینده دیگر پارلمان گفت: من و همکارانم از شما حمایت می‌کنیم و آرزو می‌کنیم که در هدف نهایی‌تان که آزادی ایران است پیروز شوید.
مریم رجوی ضمن خوشامدگویی به هیات پارلمان آلبانی و قدردانی از استقبال یک پارچه نمایندگان پارلمان آلبانی از حزب حاکم و احزاب اپوزیسیون از سازمان مجاهدین خلق ایران گفت: تظاهرات‌ها و اعتراضات اقشار مختلف مردم ایران ادامه داشته و گسترش پیدا می‌کند. با اینکه ایران کشور ثروتمندی است اما اکنون اکثر مردم ایران زیر خط فقر هستند. بیکاری و تورم و فساد بیداد می‌کند و مردم برای پایان دادن به این وضعیت و کسب آزادی مصمم هستند.
مریم رجوی ضمن تشکر از حمایت نمایندگان و رهبران پارلمان آلبانی، آرزو کرد که به زودی با پیروزی مردم و مقاومت ایران، منطقه و جهان از شر جنگ افروزی و تروریسم آخوندها نجات یابد و فصل تازه‌یی در روابط ایران و آلبانی آغاز شود.





لطفا به اشتراک بگذارید: