قربانیان بمبهای جهنده رژیم ایران-۲۰دقیقه-۱۴ أذز

قربانیان بمبهای جهنده رژیم ایران-۲۰دقیقه-۱۴ أذز




قربانیان تروریسم رژیم ایران ،چشم به راه مجازات این رژیم به خاطر حملات به نیروهای آمریکایی، در عراق هستند

بیش از 500 ( حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و افغانستان با بمب های جهنده یا کنار جاده یی بطور مستقیم در ارتباط با رژیم ایران بوده و حالا سربازان مجروح و خانواده های آنهایی که مدال طلایی دریافت کرده اند در دادگاه، به دنبال اقدامی علیه رژیم ایران هستند که تامین مالی این سلاحها را که منجر به کشته شدن نیروهای آمریکایی در 90 حمله جداگانه شده ، به عهده داشته است.





باید ببینیم این سلاحها که به EFP مواد منفجره نفوذ کننده شناخته میشوند و مدل پیشرفته تر IED میباشند ، چه چیزی هایی هستند،

اینها تسلیحاتی است که مقامات آمریکایی میگویند بطور انکار ناپذیری رد آنها به تولید کنندگان بمب به ایران میرسد.

پروفسور ”پیتر رُوِن هنسن“ ،Peter Raven –Hansen : «هر موقع که EFP در حملات استفاده می شد ، ما میتوانستیم بطور قابل اطمینانی رد آنها را تا ایران بدست بیاوریم» .

EFP از یک کلاهک مسی تشکیل شده است که مواد منفجره را شکل میدهد و شکل انفجار بمب را تغییر میدهد .

این مدل بسیار قدرتمند تر ِ IED است که نیروهای آمریکایی تابحال دیده اند و قادر است بطور کامل یک هاموی را نابود کند و همه کسانی را که در داخل آن قرار دارند به قتل برساند.

”پیتر رُوِن هنسن“: «شما میدانید وقتی این ( انفجار ) به داخل خودرو نفوذ میکند، این انفجار در ( داخل خودرو ) مسدود میشود، و روی قربانیان تاثیر ( مرگبار ) میگذارد که در اغلب موارد بسیار بدتر از انفجاری است که در یک محیط باز، صورت میگیرد .

بسیاری از مجروحین جدی حداقل از سال 2005 تا 2008 ، تا قبل از اینکه ما شروع به تهیه اقدامات دفاعی بکنیم ، در اغلب موارد براثر انفجار این بمبها بوده اند».

سربازان قدیمی مانند ” رابرت کین“ .... و سربازان دیگری که مجروح شده اند در رابطه با این حملات با EFP، در یک جلسه استماع در دادگاه فدرال در واشنگتن شهادت دادند.

02:40

بر اساس سندهای دادگاه ، مراحل ساخت ، نیاز به صدها میلیون دلار دارد که با پولشوی از طریق بانکهای غربی بدست می آید .



https://www.militarytimes.com/news/your-military/2018/12/02/victims-look-to-punish-iran-for-attacks-against-us-troops-in-iraq/
لطفا به اشتراک بگذارید: