اروپا باید به اقدام علیه ایران دست بزند-۲۰دقیقه

اروپا باید به اقدام قاطع علیه ایران دست بزند-۲۰دقیقه-۱۶ آذر




یارومیر اشته تینا نماینده پارلمان اروپا سکوت و بی عملی در قبال تروریسم رژیم ایران را محکوم کرد و خواستار اقدام قاطع در این رابطه شد. وی که به تازگی همراه هیأتی از قرارگاه اشرف 3 بازدید کرده و با رزمندگان دیدار کرده است این موضعگیری را در سایت یورواکتیو درج کرده است:

گزارش





اروپا باید به اقدام قاطع علیه رژیم ایران دست بزند

یارومیر اشته تینا می نویسد؛ پاسخ فدریکا موگرینی نماینده عالی (اتحادیه اروپا) به یک سلسله از توطئه های ترور توسط رژیم ایران در خاک اروپا سکوت کامل بوده است

یارومیر اشته تینا نماینده پارلمان اروپا، خبرنگار چک، نویسنده و یک سیاستمدار است. او همچنین یک خبرنگار شرایط جنگی در مناطق شوروی سابق بوده است. او اخیرا معاون زیرکمیته امنیت و دفاع در پارلمان اروپا بوده است

یارومیر اشته تینا می نویسد: هفته گذشته همراه با همکارانم در پارلمان اروپا تونی کلام و استرون استیونسون نماینده سابق پارلمان اروپا از اشرف3 دیدار کردم که محل جدید اپوزیسیون دموکراتیک ایران یعنی سازمان مجاهدین خلق ایران در آلبانی در حومه تیرانا می باشد.

این دیداد به واقع یک سفر انگیزاننده بود که چشمم را به این واقعیت باز کرد که چگونه دروغپراکنی و فیک نیوز(خبر جعل) می تواند افکار عمومی نسبت به واقعیات را فریب بدهد . آنهم از سوی رژیمی مانند رژیم ایران که امکانات وسیعی مالی خود را برای منحرف ساختن حقایق هزینه می کند.

حدود 3000نفر از اعضای اپوزیسیون دموکراتیک که خیلی هایشان تمامی زندگیشان را وقت مبارزه کرده اند در این قرارگاه هستند
لطفا به اشتراک بگذارید: