اعدام ۱۲ نفر در کرمان –اطلاعیه شورای ملی مقاومت

‌دژخیمان خامنه‌ای روز پنجشنبه در یک اعدام جمعی و جنایتکارانه ۱۲ تن را در کرمان اعدام کردند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت با صدور اطلاعیه‌ای دراین باره اعلام کرد: نظام سفاک ولایت فقیه این زندانیان را به بهانه قاچاق مواد مخدر اعدام کرد و این درحالیست که سرنخ قاچاق مواد مخدر در دست خامنه ای و سپاه پاسداران و دیگر ارگانهای سرکوبگر است. آنها میلیاردها دلار از هزینه های جنگ افروزی و صدور تروریسم را از این طریق تأمین می‌کنند.

آخوند روحانی دو هفته پیش اذعان کرده بود: «وقتی مواد مخدر هست، پول کثیف هم هست، وقتی پول کثیف هست، پولشویی انجام می‌گیرد در افغانستان، در ایران، در ترکیه، در اروپا...». هم چنین رحمانی فضلی، وزیر کشور روحانی، پیش از این در یک اعتراف تکاندهنده گفته بود: «گردش مالی در مواد مخدر سالانه ۲۰هزار میلیارد تومان است که معادل دو سوم بودجه عمرانی کشور است. پولهای کثیف ناشی از قاچاق مواد مخدر در تمامی بخشها نفوذ می‌کند..در حوزه سیاست، انتخابات و انتقال قدرت سیاسی در کشور وارد می‌شود».

اطلاعیه دبیرخانه شورامی افزاید: رژیم آخوندی نقش بسیار فعالی در قاچاق مواد مخدر به کشورهای مختلف دارد. فرمانده پلیس استان بصره عراق به تازگی «مبدأ ۸۰درصد از مواد مخدر در این استان را ازایران دانست» و گفت:‌ امروز سپاه پاسداران رژیم ایران ارز مورد نیازرا از طریق فروش مواد مخدر به‌دست می آورد و عراق را به مرکز انتقال مواد مخدر به مناطق مختلف جهان تبدیل کرده است. مردم عراق و افراد مطلع می دانند قاچاق مواد مخدر در عراق تحت نظارت رژیم ایران است و زیر نظر سپاه پاسداران و با حمایت شبه نظامیان حشد الشعبی انجام می شود».

اطلاعیه خاطر نشان می کند: سرکردگان رژیم با توزیع مواد مخدر از یک سو جوانان را در ابعاد بیسابقه‌یی به این بلای خانمانسوز مبتلا کرده اند و از سوی دیگر، برای ایجاد فضای رعب در جامعه و به منظور جلوگیری از اعتراضات و خیزشهای مردمی به این اعدامهای جمعی و جنایتکارانه دست می زنند.

محسنی اژه‌ای خبر از حکم اعدام برای یک متهم اقتصادی داد
لطفا به اشتراک بگذارید: