جیمز جفری.راه دورزدن تحریم ها توسط رژیم ایران را می بندیم-۲۰ دقیقه

جیمز جفری.راه دورزدن تحریم ها توسط رژیم ایران را می بندیم-۲۰ دقیقه-۱۶ آذر




جیمز جفری نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه می گوید ما راه دور زدن تحریمها توسط رژیم ایران را می بنیدم:

 

گزارش





جیمز جفری:‌ راه دور زدن تحریمها توسط رژیم ایران را می بندیم

آخرین بار که شما در مورد استراتژی در سوریه صحبت کردید، یکی از سه محور استراتژی بیرون کردن همه نیروهای تحت فرماندهی ایران از تمام سوریه بود. آیا این همچنان یک بخش از استراتژی است و آیا پیشرفتی در این زمینه وجود دارد؟

سفیر جفری: بله این بخشی از استراتژی کلی است. من میگویم که ما در تحمیل کردن این هدف مشخص به همه افراد پیشرفت داشتیم. ما فکر میکنیم که افرادی که باید گوش کنند، دارند گوش میکنند. من چیزی ندارم که اعلام کنم و نکته مشخصی ندارم که به آن اشاره کنم. این در جریان است. و تکرار میکنم همانطور که آن بار گفتم این در کادر یک راه حل سیاسی برای کل درگیری است. که همه نیروهایی که از سال 2011 به آنجا آمدند بیرون بروند.

تایم کد: 18:45- 19:55

سفیر جیمز جفری در پاسخ به سؤال دیگری گفت: من میگویم که ما وضعیت ایران را از نزدیک زیر نظر داریم. ما تنها طرفی نیستیم که وضعیت ایران را از نزدیک زیر نظر دارد.

تایم کد: 20:16 – 22:00

نیروهای آمریکا برای یک مأموریت در سوریه هستند که شکست دائمی داعش است. این یک مأموریت نظامی است که از مجوز کنگره در سال 2001 علیه تروریسم بعد از حادثه یازده سپتامبر نشأت میگیرد. این مأموریت نظامی ارتش ما در آنجا است. ما حضور دائمی در آنجا نخواهیم داشت ولی حضور داریم تا زمانی که شروط ما برآورده شوند: شکست دائمی داعش، همانطور که پیشتر گفته شد خارج شدن همه نیروهای تحت فرماندهی رژیم ایران از کل سوریه و یک روند سیاسی غیر قابل برگشت. رئیس جمهور ما گزینه های مختلفی دارد مثل نیروی نظامی. ... این میتواند یک نیروی سازمان ملل باشد مطابق قطعنامه 2254، میتواند آتش بس تحت مدیریت سازمان ملل باشد، میتواند نیروهای شریک ما باشد، میتواند نیروهای کشورهای دیگر باشد. در زمینه اقتصادی، تحریم علیه این رژیم را هر جا اعمال می کنی. ما این تحریمها را تمام مدت اعلام میکنیم. بطور مشخص تمرکز ما روی انتقال نفت از ایران به سوریه و پول برگشتی آن است. ما این را بشکل خیلی تهاجمی پیگیری میکنیم.
لطفا به اشتراک بگذارید: