طنز موشکاف - ۱۶ ۰۹ ۱۳۹۷

طنز موشکاف - ۱۶ ۰۹ ۱۳۹۷


موشکاف:‌ سلام! یارو شیخ فری از ترس دانشجوها تو تهران که این روزا گل کاشتن، خودشو به کوچة علی‌چپ زد و روز دانشجو رفت سمنان. هاهاهاها. ای ترسو. هاهاهاها. گفتار درمانی و امیددرمانی تو ۵،۶ تا سخنرانی‌یی که کرد به کنار، اما یه چیزایی رو درز داد که همچی بفهمی نفهمی خیلی مهمن. خلاصه اش این که نمایش بدبختی نظام بود هاهاهاها.

آخوند روحانی – ۱۴ آذر


«این به معنی آن نیست که در سیاست خارجی تلاشی نمی‌کنیم و با دنیا قهر کرده‌ایم... حتی اگر آمریکا هم در برابر حق سر فرود بیاورد و تسلیم حق بشود با او هم مذاکره می‌کنیم. همانطور که پیش از این در برجام و پس از آن صحبت کردیم و امروز هم اگر شرایط آن مناسب شود، ممکن است صحبت کنیم».

موشکاف: میگن یارو به دروغ ادعای پیامبری کرد. گفتن معجزه ات چیه؟ گفت به درخت میگم بیا نزد من، میاد. جلو جمعیت هر چی گفت درخت بیا! نیومد. گفت پیامبران تکبر ندارن، من میرم پیش درخت. هاهاهاها. حالا داستان نظام ولایته، احتمالا بعدش بگه باشه اگه اون سر فرود نیارود، خب جمهوری اسلامی تکبر نداره، ما سر فرود میاریم و مذاکره می کنیم. هاهاهاها.

 

توئیت خبرگزاری ایرنا – ۱۴ آذر


روحانی در شورای اداری استان سمنان: - آمریکایی‌ها هر روز از طرق مختلف پیام مذاکره میدهند - دولت چیز پشت پرده ندارد، تصمیمات مهم سیاست خارجی در شورای عالی امنیت ملی مطرح و با رهبری معظم هماهنگ میشود - اگر آمریکا تسلیم حق بشود، مذاکره می‌کنیم.

موشکاف: هاهاهاها. توئیتو داشتین؟ هاهاهاها. هم‌باندیای شیخ فری پوشالای حرفشو می زنن که چشمک و چراغاش به گوش اونی که باید برسه. هاهاهاها. اما یارو شیخ فری داره از همین حالا آببندی میکنه که اگه سرفرود اوردیم، همه چی زیر سر خود عظماس. هاهاهاها.

خبرگزاری حکومتی مهر -۱۳ آذر


رئیس جمهور در پاسخ به انتقادات دانشجویان که بحث اعتماد به آمریکا را مطرح می‌کردند، گفت: شما می‌گویید چرا به آمریکا اعتماد کردید. چه کسی اعتماد کرده است؟ مگر ما در برابر کسی که مذاکره می‌کند حتماً باید اعتماد داشته باشیم؟ مگر به صدام اعتماد داشتیم که بعد جنگ با او مذاکره کردیم؟ در دوران امام راحل وزیر خارجه وقت دو سال تمام با عراق مذاکره کرد. مگر ما در آن دوره به صدام اعتماد داشتیم که مذاکره کردیم؟

موشکاف: هاهاهاها. بعله. پای بود و نبود نظام که باشه و زورش زور باشه، هیچ مانعی حتی ادعای اعتماد نداشتن هم سر راه نمی مونه، آمریکا که سهله، با خود شیطان هم دیزی دونفره میخورن. هاهاهاها. اما البته زهر خوری برا نظام قیمت سنگین داره، دلواپسا هم بیکار ننشستن، جواب شیخ فریو دادن. هاهاهاها.

کیهان خامنه‌ای - ۱۵ آذر


 

«در پاسخ به این اظهارنظر روحانی باید گفت، اگر برجام براساس اعتماد صد در صدی نبود، پس چطور امضای کری تضمین شد؟! اگر اعتماد صد در صدی نبود، پس چطور دولت تمام امتیازات را به صورت نقد و یکجا به طرف مقابل داد و در مقابل وعده‌های نسیه تحویل گرفت.»

موشکاف: هاهاهاا. از گرگ دعوای باندی که بگذریم چیزی که پیداس اینه که کفگیر نظام خورده ته دیگ. بندة موشکاف همیشه گفته بودم که این عظمای فلک زده، سر دوراهی مثل حیوان نجیب تو گل مونده، نه حال زهر خوری داره، نه رمق ایستادن داره. خصوصا از ترس بچه های قیام. هاهاهاها. حالا هم هر چی تاخیر کنه قیمتش بیشتر میشه. هاهاهاها. به نظرتون عظما کدومو انتخاب میکنه. هاهاهاها. به زودی معلوم میشه هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: